Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

УНИВЕРСИТЕТ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ БАКАЛАВРИАТТЫҢ БІРІНШІ КУРС СТУДЕНТТЕРІМЕН ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада педагогикалық университеттің бірінші курс студенттері мен оқытушы арасындағы қарымқатынас негізінде оқу үдерісін құру ерекшеліктері қарастырылады. Олардың ішінде: студенттердің оқуға дайындық деңгейін саралау негізінде оқу процесін құру, студенттің бағыттылығын және жеке оқыту стилін есепке алу.

Автор туралы

А. В. Беленькая
Педагогика институтының мектепке дейінгі білім беру кафедрасының меңгерушісі
Украина

п.ғ.д., профессор



Әдебиет тізімі

1. Братко М.В., Хоружа Л.Л. Модель педагогического образования современного университета. Неперервна професійна освіта: теорія і практика – 2018. – № 3-4. – С. 7-13.

2. Учебный процесс в высшей педагогической школе: Учебное пособие / Под. ред. академика А.Г. Мороза. - М .: НПУ им. Драгоманова, 2001. - 337 с.

3. Райгородский Д.Я. (Редактор-составитель). Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие. - Самара: Издательский Дом «БАХРАХ-М», 2011. - 672 с.

4. Резник С., Черниковская М., Носова Е. Адаптация студентов-первокурсников к условиям обучения в университете: опыт, проблемы, перспективы // Вестник КемГУ, Серия: Гуманитарные и общественные науки. – 2017. - № 2. – С. 1- 6.

5. Сисоева С. А. Культурные проблемы образования в педагогических исследованиях украинских и польских ученых Edukacja międzykulturowa – 2016. – № 4. – С. 73-90.

6. Шевчук И.В. Студенческая академическая группа как объект воспитания на начальном этапе обучения в высших экономических учебных заведениях. Дис. ... канд. пед. наук. - М., 2010. - 21 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Беленькая А.В. УНИВЕРСИТЕТ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ БАКАЛАВРИАТТЫҢ БІРІНШІ КУРС СТУДЕНТТЕРІМЕН ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):204-210.

For citation:


Belenkaya A. ОRGANIZATION OF EDUCATIONAL INTERACTION OF THE TEACHER AND STUDENTS OF THE FIRST YEAR. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):204-210. (In Russ.)

Қараулар: 358


ISSN 2306-5079 (Print)