Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ДҮНИЕЖҮЗІЛІК АКАДЕМИЯЛЫҚ ПӘН: ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Білім мен зерттеулер өмір сапасын жақсартудың және экономикалық және әлеуметтік дамуды ынталандырудың маңызды факторлары болып табылатынын түсіну жоғары білім беруді дамытудың жаңа сын-қатерлерді күтуге байланысты тізбесі елден елге таралғанда ішінара өзгереді, бірақ олардың жалпы қаржылық, рекрутингтік, технологиялық мәселелері, бірінші кезекте, сапа стандарттары қазіргі заманның жаңа шарттары талаптарының сақталуына байланысты. Университеттер өздерінің экономикалық, саяси және демографиялық жағдайларда өмір сүруіне және дамуына мүмкіндік беретін білім беру қызметіндегі монополиясын сақтағысы келеді, бірақ бұл әрқашан колжетімді бола бермейді. Бұған әлемнің академиялық кеңістігінде мемлекеттік шекарадан тыс жерлерде орналасқан әртүрлі университеттер арасындағы бәсекелестік дәлел бола алады. Білім беру саласындағы көптеген сарапшылар мен университет жетекшілері болашақта студенттер университеттерге қатысуды қазіргі жағдайдан гөрі жоғары бағалайды және университет ғылымы жасанды интеллект емес, ең алдымен адамдар дамытады деп сенеді. Жоғары білімді дамытудың тағы бір бағыты - кәсіби курстардың танымалдығының артуы және жаппай ашық онлайн курстар қызығушылықтың төмендеуі.

Автор туралы

Г. E. Надирова
Еуразия ғылыми-зерттеу институты
Қазақстан

ф.ғ.д., профессор, аға ғылыми қызметкер

Алматы



Әдебиет тізімі

1. The Essential Drucker: In One Volume the Best of Sixty Years of Peter Drucker's Essential Writings on Management - Routledge. 2018 – P. 358

2. 10times. (2018). World Academic Summit. Retrieved from https://10times.com/world-academic-summit-singapore. Accessed on 08.10.2019.

3. THE World Academic Summit. (2018). Retrieved from http://www.theworldsummitseries.com/events/the-world-academic-summit-2018/custom-18-959e1e6cf1da41e0a093350cec4d7fdd.aspx. Accessed on 08.10.2019.

4. Bothwell, E. (2018) Lecturers ‘must create culture of constructive failure’. Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/news/lecturers-must-create-culture-constructive-failure. Accessed on 08.10.2019.

5. THE, (2018). Video: In conversation with Ong Ye Kung, minister for education in Singapore. Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/news/video-conversation-ye-kung-minister-education-singapore. Accessed on 08.10.2019.

6. Bothwell, E. (2018). German university to open museum to showcase research impact Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/news/german-university-open-museum-showcase-research-impact. Accessed on 08.10.2019.

7. Basken, P.,(2018). Academia shares research stars with industry to avoid losing them. Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/news/academia-shares-research-stars-industry-avoid-losing-them. Accessed on 08.10.2019.

8. Ross, J., (2018). ‘New metrics needed’ to encourage interdisciplinary research. Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/news/new-metrics-needed-encourage-interdisciplinary-research. Accessed on 08.10.2019.

9. Matthews, D., (2018). How will technology reshape the university by 2030? Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/features/how-will-technology-reshape-university-2030. Accessed on 08.10.2019.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Надирова Г.E. ДҮНИЕЖҮЗІЛІК АКАДЕМИЯЛЫҚ ПӘН: ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):218-222.

For citation:


Nadirova G.E. WORLD ACADEMIC OPINION: NEW ISSUES OF HIGHER EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):218-222.

Қараулар: 376


ISSN 2306-5079 (Print)