Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҰЛТТЫҚ МОНИТОРИНГ НӘТИЖЕЛЕРІН ТҮСІНДІРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада білім сапасын басқару үшін Ұлттық мониторинг нәтижелерін түсіндірудің маңыздылығы мен 2018 және 2019 жылдардағы 9 сынып оқушыларының оқу жетістіктерін сырттай бағалау нәтижелері талданды. Талдау әртүрлі кластерлер бойынша жасалды - мектеп, облыс, ауыл, қала деңгейлері ескерілді. ОЖСБ нәтижелерін өңдеу, түсіндіру және талдау барысында мақала авторлары ғылыми әдістермен қатар, өз тәжірибелерін де пайдаланды. Зеттеу барысында алынған нәтижелер білім беру саласының әртүрлі деңгейлеріндегі басшыларға, мұғалімдерге ұсынылады.

Авторлар туралы

Қ. С. Әбдиев
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университет
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Алматы



Б. Ш. Амзеева
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университет
Қазақстан

6М012400-«Педагогикалық өлшемдер» мамандығының 2 курс магистранты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Страновой обзор ОЭСР «Перспективы образовательной политики. Профиль страны: Казахстан», декабрь 2018 г.

2. Управление качеством образования / под ред. М.М.Поташника. – М., Издательство Педагогическое общество России, серия «Образование XXI века», 2006.

3. 27.07.2007ж. № 319-III «Білім туралы» ҚР Заңы: http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319_

4. Туймебаев Ж.К., Балыкбаев Т.О., Омирбаев С.М., Сагиндиков И.У., Нефедова Л.В. Национальная система оценки качества образования Республики Казахстан: принципы и перспективы развития. Астана, 2007.

5. Бахишева С. Управление качеством образования: роль оценки контроля. Білім берудегі менеджмент/Менеджмент в образовании. 2014. №2

6. Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы №205 Жарлығымен бекітілген «Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы»: http://adilet.zan.kz/rus/docs/P1800000460

7. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» бұйрығы: http://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669

8. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспарын бекіту туралы» Қаулысы: http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1800000460

9. Боченков С. А., Вальдман И.А. Интерпретация и представление результатов ЕГЭ: проблемы и возможные решения. Вопросы в образовании. 2013. №3. С. 5–24: https://vo.hse.ru/data/2014/08/04/1314337503/2013-3_Bochenkov_Valdman.pdf

10. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің жағдайы мен дамуы туралы Ұлттық баяндама. 2018 жыл қорытындысы бойынша. Нұр-Сұлтан: «Ақпараттық - талдау орталығы» АҚ, 2019


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Әбдиев Қ.С., Амзеева Б.Ш. ҰЛТТЫҚ МОНИТОРИНГ НӘТИЖЕЛЕРІН ТҮСІНДІРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):223-230.

For citation:


Abdiev K.S., Amzeeva B.Sh. THE CLARIFICATION OF THE RESULTS OF THE NATIONAL MONITORING. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):223-230. (In Kazakh)

Қараулар: 420


ISSN 2306-5079 (Print)