Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада мектепке дейінгі жастағы балалардың әлеуметтік дағдыларының дамуын көрсететін шетелдік әдебиеттерге шолу жасалған. «Дағды», «әлеуметтік дағдылар» ұғымы, баланың базалық әлеуметтік дағдылары, олардың дамуына жәрдемдесетін қандай негізгі әдістер бар екендігі анықталған. Балалардың әлеуметтік өзара іс-әрекетіндегі психологиялық мәселелері, олардың қарым-қатынасы мен коммуникациясының ерекшеліктері, өзара іс-қимыл сапасын анықтайтын факторлар талқыланады. Әлеуметтік дағдылардың қалыптасуының негізгі кезеңдері, әлеуметтік дағдылардың қалыптасу деңгейі, балабақшадағы мектепке дейінгі баланың табысты әлеуметтік даму көрсеткіштері көрсетілген.

Авторлар туралы

С. Н. Жиенбаева
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Алматы



К. М. Ақбергенова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

6М010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығының 2-курс магистранты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Назарбаев Н. Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері Жолдау. – Астана, 2017

2. Образование и наука. Энциклопедический словарь. / Гл. редактор Ж.К.Туймебаев. Ред.кол: А.Е.Абылкасымова, И.Б.Бекбоев, М.В.Рыжаков., Н.Б.Калабаев, С.Ж.Пралиев, Г.М.Мутанов, Г.М.Кусаинов. – Алматы: Атамура, 2008. – 448 с.

3. Бернштейн Н.А. Физиология движений и активность / под ред. О. Г. Газенко; изд. подгот. И. М. Фейгенберг; редкол.: А.А. Баев (пред.) и др.; АН СССР. — М. : Наука, 1990. — 494 с.

4. Социология: Хрестоматия. – Алматы: Ғылым, 1998. – 213 с.

5. Горбылева Е.В. Воспитательные ценности в педагогическом наследии Е. Н. Водовозовой: 13.00.01– общая педагогика, история педагогики и образования, автореф. дисс.... канд. пед. наук. – Смоленск, 2002. – 16 с.

6. Шульгина Е.В. Наследие Е.И. Тихеевой как целостная педагогическая система: 13.00.01– общая педагогика, история педагогики и образования, автореф. дисс.... канд. пед. наук. – Москва, 2007. – 17 с

7. Белоцерковец Н.И. Формирование социальной компетентности детей 3-7 лет в условиях открытого дошкольного образовательного учреждения. 13.00.01– общая педагогика, история педагогики и образования, автореф. дисс.... канд. пед. наук. – Карачаевск, 2002. – 14 с.

8. Козлова С.А. Теория и методика ознакомления дошкольников с социальной действительностью: учеб. пособие для студентов средн. пед. учеб. завед. -М.: Академия, 1998. - 160 с.

9. Радзивилова М.А. Воспитание дошкольников в процессе полоролевой социализации: дис. . канд. пед. наук. Волгоград, 1999. - 177 с.

10. Коломийченко Л.В. Социальное развитие детей дошкольного возраста в культурологической парадигме образования: 13.00.01– общая педагогика, история педагогики и образования, автореф. дисс.... док. пед. наук. – Пермь, 2008. – 26 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жиенбаева С.Н., Ақбергенова К.М. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):251-257.

For citation:


Zhienbaeva S.N., Akbergenova K.M. PEDAGOGICAL POSSIBILITIES OF FORMATION OF SOCIAL SKILLS OF PRESCHOOL CHILDREN. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):251-257. (In Kazakh)

Қараулар: 492


ISSN 2306-5079 (Print)