Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ АЛУЫНДА ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА МОНТЕССОРИ ӘДІСІ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада Түзеу педагогикасының ұлттық ғылыми-практикалық орталығында білім алуында ерекше қажеттілігі бар балаларға Монтессори әдісі бойынша білім берудегі тәжірибе жайлы айтылады. Тәжірибе көрсеткендей, Монтессори әдісінің білім алуында ерекше қажеттілігі бар балардың дамуына қосар үлесі және маңыздылығы жоғары екеніне толықтай көз жеткіздік. Монтессори әдісінің балалардың дамуына қосар үлесі өте зор. Сол себептен де, осы әдісті дамыту, әр мектеп жасына дейінгі орталықтарға енгізуге аса мән берілсе, құба-құп болар еді. Балалармен жұмыс жасай отырып, бөлмеге қатысу ережелерін, олардың іс- әрекетін бақылау күнделігін, сонымен қатар, жаттығуларды өз беттерімен таңдауын белгілейтін сызбаны мақалада кесте ретінде көрсеттік.

Автор туралы

Ж. Б. Аханова
Түзеу педагогикасының ұлттық ғылыми-практикалық орталығы
Қазақстан

педагог-дефектолог

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Лоре Андерлик. Путь для всех. Пер. с нем. Нефёдовой Н.Е.

2. Maria Montessori. Her life and work. 1957.

3. Мария Монтессори. Помоги мне это сделать самому. Москва. 2007

4. Мария Монтессори. Впитывающий разум ребенка. Моска. 2011

5. Андрющенко Н.В. Монтессори-педагогика и Монтессори-терапия. Санкт-Петербург. 2010

6. Елисеева И.Г., Аханова Ж.Б. Білім алуында ерекше қажеттілігі бар балаларды дамыту жұмысында күнделікті өмір жаттығуларын қолдану. Әдістемелік құрал. Алматы, 2017

7. Елисеева И.Г., Аханова Ж.Б. Білім алуында ерекше қажеттілігі бар балалармен жұмыс жүргізуде сенсорлық жаттығуларды қолдану. Әдістемелік құрал. Алматы, 2018

8. Аханова Ж.Б. Білім алуында ерекше қажеттілігі бар мектеп жасына дейінгі балаларға Монтессори әдісі бойынша білім беру тәжірибесі. Түзеу педагогикасының ұлттық ғылыми-практикалық орталығы, Алматы.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аханова Ж.Б. БІЛІМ АЛУЫНДА ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА МОНТЕССОРИ ӘДІСІ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):293-301.

For citation:


Akhanova Zh.B. EXPERIENCE IN TEACHING AND EDUCATING PRESCHOOL CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS BY THE MONTESSORI METHOD. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):293-301. (In Kazakh)

Қараулар: 417


ISSN 2306-5079 (Print)