Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ПЕДАГОГ-ХОРЕОГРАФТЫҢ АРНАЙЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ИНТЕГРАТИВТІ-МОДУЛЬДІК ЖОЛЫ

Толық мәтін:

Аннотация

«Хореография» білім беру бағдарламасы бойынша элективтік курс шеңберінде болашақ маманның арнайы құзыреттілігін қалыптастыруға интегративті-модульдік тәсіл мәселесіне арналған. Интегративті тәсілді таңдау педагог-хореографтың орындаушылық дайындығының мақсаттарын, оның мазмұнын, сонымен қатар оқытудың формалары мен әдістерін біріктірумен анықталады. Модульдік дегеніміз - оқытудың мазмұны мақсатқа жетуге бағытталған тәуелсіз оқу блоктары түрінде ұсынылатын принцип. Модульдік принциптің негізі: бір модульге оқытудың әртүрлі типтері мен формаларын біріктіру, оқушылардың жеке білім алуға маманның шығармашылық дайындығы процесінде өздігінен білім алуға деген қажеттіліктерін дамыту. Модульдегі оқытудың түрлері мен формалары оқу курсының жалпы тақырыбына бағынады, ал студенттер білім пакеттерін оқу арқылы алады. Сонымен, интегративті-модульдік тәсіл ретінде біз студенттің танымдық және практикалық қызметінің ерекше түрін түсінеміз, ол маманның қалыптасу процесінің жеке және бір мезгілде технологиялығын қамтамасыз етеді.

Авторлар туралы

М. С. Сапиева
Ө. Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., өнер кафедрасының меңгерушісі

Қостанай



С. А. Жакаева
Ө. Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент, қауымдастырылған профессор

Қостанай



Әдебиет тізімі

1. Еремкин А.И. Педагогические основы междисциплинарного подхода в профессиональной подготовке учителя: Автореферат дис. … д-ра пед. наук. – Москва, 1991. – 32 с.

2. Мальцева С.М, Ваганова О.И., Алешугина Е.А. Интегративно-модульный подход к разработке содержания профессионального образования // Проблемы современного педагогического образования. - Гуманитарно-педагогическая академия (филиал) Федерального государственного образовательного учреждения высшего образования «Крымский федеральный университет имени В.И. Вернадского», 2018, № 58-3. – с. 172-175

3. Майорова В.М. Исполнительская культура студентов хореографических специализаций как предмет теоретического анализа // Вестник ММГУКИ, 2016, № 2 (70). – с .236 – 240.

4. The catalytic function of dramaturgy: working on actions in choreographic processes / Protopapa, Efrosini; Georgelou, Konstantina ; Theodoridou, Danae // Contemporary Choreography. A Critical Reader / 2nd Edition Jo Butterworth, Liesbeth Wildschut. – Routledge, 2017. – p. 201-214

5. Парий И.О. Интеграция в инструментальной подготовке будущего учителя музыки в вузе: дисс. … канд. пед. наук.13.00.02 – Краснодар, 2004. – 255 с.

6. Юцявичене П.А. Теория и практика модульного обучения - Каунас: Швиеса, 1989 -271с.

7. Шаймуханова С.Д., Кенжебаева З.С. Модернизация образования Республики Казахстан: состояние и перспективы развития // Успехи современного естествознания. – 2014. – № 5-1. – с. 174-178

8. Әлімжанова Ә. Основы интегративно-модульного обучения в подготовке будущих учителей иностранного языка // «Ғылымның өзекті мәселелері» Халықар. ғыл.-тәж. Интернет конф. Материалдары./Құраст.: Касымова Г. К., Омарова С. А., Кәрбоз Ж. Ә., Артыкбаев Н. Ж., т.б. – Алматы, 2018. 386 б. – с. 70-74

9. Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды. – М.: Педагогика, 1989. – 558 с.

10. Самашова Г.Е., Құрымбаев С.Ғ., Төлеуқұл А.А., Ерахтина И.И., Абаева Н.Ф Жұмысшы маман даярлаудағы модульдік-құзыреттілік тәсілдеменің мәні // Қазұу Хабаршысы. Педагогикалық сериясы, 59 том, № 2 (2019). - 24-36 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сапиева М.С., Жакаева С.А. ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ПЕДАГОГ-ХОРЕОГРАФТЫҢ АРНАЙЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ИНТЕГРАТИВТІ-МОДУЛЬДІК ЖОЛЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):339-344.

For citation:


Sapieva M.S., Zhakaeva S.A. INTEGRATIVE-MODULAR APPROACH TO THE FORMATION OF SPECIAL COMPETENCE OF TEACHERS-CHOREOGRAPHERS IN HIGH SCHOOL. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):339-344. (In Kazakh)

Қараулар: 399


ISSN 2306-5079 (Print)