Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ТАБИҒИ ҒЫЛЫМИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ПРОЦЕССІНДЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКО - АЛГОРИТМИЯЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-79-89

Толық мәтін:

Аннотация

Жұмыста білім алушылардың логикалық-алгоритмдік мәдениетін қалыптастыру қажеттілігі негізделеді, бұл оқу материалын саналы түрде қабылдауға ықпал етеді, бұл жас ұрпаққа ақпараттық және компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру үшін заманауи мектеп пен университет біліміне сәйкес келеді. Оқушыларды жаңа жағдайда логикалық білімдерін жалпылауға, жүйелеуге, қолдануға, алған білімдерін бір пәннен екінші пәнге ауыстыруға үйрету - қазіргі мектептің басты міндеттерінің бірі. Сонымен қатар, оларды игерудің логикалық-алгоритмдік деңгейі білімнің толықтығы мен тиімділігі сияқты сапаны қамтамасыз етеді, яғни студент білімнің барлық жетекші элементтерін тізімдей алады, олардың әрқайсысына анықтама бере алады, олардың негізгі белгілерін сипаттай алады, сонымен қатар алынған білім мен дағдыларды қолдана отырып, тақырып бойынша тапсырмаларды орындай алады. Білім беру үдерісін ұйымдастырудың практикалық тәжірибесін жинақтау жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқыту процесінде пәнаралық байланыстар негізінде білім алушылардың логикалық-алгоритмдік мәдениетін қалыптастыруды ұйымдастыру бойынша әдістемелік пікірлер ұсынуға мүмкіндік берді. Мақалада бұл әдіс университетте аудиториялық жұмысты ұйымдастырудың жаңа формаларының бірі – кешенді семинарлардың көмегімен жүзеге асырылады. "Гармоникалық тербелістер" және "Интеграл және оны физикада қолдану"тақырыптары бойынша кешенді семинарлар өткізу жоспарлары келтірілген.

Авторлар туралы

Т. Г. Макусева
Нижнекамск химиялық технологиялар институты (филиалы) «Қазан ұлттық ғылыми-технологиялық университеті» Федералдық мемлекеттік бюджеттік жоғары білім беру мекемесі
Ресей

Макусева Татьяна Гавриловна, доцент, педагогика ғылымдарының кандидаты

Строителей даңғылы, 47, Нижнекамск, Татарстан Республикасы, 423570



Е. Яковлева
Нижнекамск химиялық технологиялар институты (филиалы) «Қазан ұлттық ғылыми-технологиялық университеті» Федералдық мемлекеттік бюджеттік жоғары білім беру мекемесі
Ресей

Яковлева Елена Владимировна, педагогика ғылымдарының докторы, доцент

Строителей даңғылы, 47, Нижнекамск, Татарстан Республикасы, 423570



Әдебиет тізімі

1. Markova N.G., Yakovleva E.V., Krasnova E.L., Gerasimova O.Yu. (2021) Forming Conflictological Competence of a Would-Be Teacher in the Multicultural Educational Space of a University. Psychology and education. 58(3): 98-112. - DOI: https://doi.org/10.17762/pae.v58i3.2474

2. Стратегия развития информационного общества в Российской Федерации на 2017-2030 годы, утвержденная Указом Президента Российской Федерации от 09.05.2017. № 203 [Электронный ресурс].

3. Указ Президента РФ от 21.07. 2020 № 474 «О национальных целях развития Российской Федерации на период до 2030 года». [Электронный ресурс].

4. URL: https://www.garant.ru/products/ipo/prime/doc/74304210/ (дата обращения 20.02.2021г.).

5. Яковлева Е.В. (2021) Важнейшие тенденции устойчивого развития профессионального образования // Международный научно-исследовательский журнал. № 6 (108), Часть 4. С.200 – 205. DOI: https://doi.org/10.23670/IRJ.2021.108.6.136

6. Яковлева Е.В., Макусева Т.Г. (2020) Влияние индивидуально-ориентированного обучения на успешность адаптации первокурсников к обучению в вузе // Управление устойчивым развитием. №3(28). С.111 -117.

7. Dreher R., Kondratyev V.V., Kuznetsova M.N. (2021) Social-ecologic Oriented Curricula in Engineering Education: “Leonardo’s Oath” as an Answer to Janus-Headedness in Engineering Work // Высшее образование в России. Т.30 (в.1). С.115-124.

8. Kondratyev V.V., Kazakova U.A., Kuznetsova M.N. (2021) Features of the System of Advanced Training and Professional Retraining of Educators of Higher Technical Schools in Modern Conditions. Advances in Intelligent Systems and Computing. В.1329. С.24-35.

9. Мутанов Г.М., Щеткина Н.Д. (1999) Снижение границы развития логико-алгоритмической культуры // Вестник Высшей школы Казахстана. №3. С.36-38.

10. Яковлева Е.В. (2011) Формирование логической культуры студентов высших учебных заведений: монография. Нижнекамск: Нижнекамский муниципальный институт. – 252 с.

11. Чад Б. (1983) Развить алгоритмическую культуру учащихся // Математика в школе. № 2. С. 62.

12. Борзенкова О.В., Василенко А.С., Голенкова А.С. (2019) Методические условия развития алгоритмической деятельности младших школьников в процессе обучения математике // Научен вектор на Балканите. Т. 3. N 1(3). С.53-56.

13. Остапенко С.И. (2015) Алгоритмическая деятельность будущих учителей в процессе дистанционного обучения как фактор повышения качества образования // Научный альманах. №10-2(12). ¬ С.348-352.

14. Вебер К. (1978) О математическом образовании в общеобразовательных школах // Математика в школе. № 2. С. 45-48.

15. Гаврилова И.В. (2019) Трит-методика решения алгоритмических задач на уроках информатики в основной школе. Дис. канд. пед. наук: 13.00.02. Красноярск. – 163 с.

16. Родионова О.Н. (2008) Развитие алгоритмической культуры личности дошкольника // Известия Рос. Гос. пед. ун-та им. А. И. Герцена. № 69. С. 473-476.

17. Антонова Н.А. (2006) Необходимость повышения уровня алгоритмической культуры студентов информационных специальностей в системе профессиональной подготовки. – [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.rusnauka.com/NTSB_2006/Pedagogica/5_antonovoy.doc.htm

18. Батршина Г.С. (2010) Формирование и развитие логико-алгоритмического мышления учащихся начальной школы // Информатика и образование. №9. С. 21-23.

19. Лебедева Т.Н. (2013) Формирование алгоритмического мышления школьников в процессе обучения рекурсивным алгоритмам в профильных классах средней общеобразовательной школы. Челябинск: Челябинский государственный педагогический университет. – 20 с.

20. Аблова В.С. (1995) Формирование элементов логико-алгоритмической культуры учащихся в процессе обучения математике в начальной школе. Дис. канд. пед. наук: 13.00.02. Орел. – 188 с.

21. Макусев О.Н. (2019) Реализация межпредметных связей для активизации занятий физической культурой // Евразийское научное объединение. Т.8 (54). С.259-263.

22. Макусева Т.Г. (2016) Формирование самообразовательной деятельности обучающихся на основе общекультурных компетенций в информационно-образовательной среде вуза // Проблемы социально-экономического развития Сибири. №1. С.175-180.

23. Shemelova О.V., Yakovleva E.V., Makuseva T.G., Eremina I.I., Makusev O.N. (2019) Solving optimization problems when designing power supply circuits. E3S Web of Conferences 124: International Scientific and Technical Conference Smart Energy Systems. Kazan. (SES-2019), id.04011. – DOI: https://doi.org/10.1051/e3sconf/201912404011


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Макусева Т.Г., ТАБИҒИ ҒЫЛЫМИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ПРОЦЕССІНДЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКО - АЛГОРИТМИЯЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(2):79-89. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-79-89

For citation:


Makuseva T.G., Yakovleva E.V. FORMATION OF LOGIC - ALGORITHMIC CULTURE OF STUDENTS IN THE PROCESS OF TEACHING NATURAL SCIENTIFIC DISCIPLINES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(2):79-89. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-86-2-79-89

Қараулар: 525


ISSN 2306-5079 (Print)