Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БИОЛОГИЯ МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚУ-ДАЛАЛЫҚ ПРАКТИКАНЫҢ РӨЛІ

Толық мәтін:

Аннотация

Оқу-далалық практикалар студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. «Қолданбалы биология және топырақтану негіздері» пәні бойынша оқу-далалық практика кезінде биология мамандығының студенттері тәжірибелік телімде ғылыми жұмыстарды орындауды, мәдени дақылды күтіп баптауды, агротехникалық тәсілдерді, тыңайтқыштарды оңтайлы қолдану, фенологиялық бақылау жүргізуді, дақылдың биомассасын анықтау әдістерін меңгереді. Өндірістік мақсатта тамшылатып суғару жүйесімен өсірілген күздік бидайдың биологиялық ерекшеліктерімен, дақылды өндіруде су үнемдегіш агротехнологияның жұмыс істеу принципімен танысады. Оқу-далалық практика студенттердің танымдық белсенділіктерін арттырып, шығармашылықпен ойлау қабілеттерін дамытып, білімдерін кеңейтіп, зерттеушілік дағдыларын, біліктерін қалыптастырады.

Автор туралы

Ж. М. Ералиева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

6D011300-Биология мамандығының PhD докторанты

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қaзaқcтaн xaлқынa Жoлдaуы. «Қазақстан-2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты [Электрон.ресурс]. – Астана, 2012. – URL: http://akorda.kz. (дата обращения: 12.03.2018)

2. Burganova R.I., Abdugalina S.E. and Shaiheslyamova K.O. The professional competence formation in the training process in higher educational institution. International journal of environmental and science education, 2016, Vol.11, No.10, 3629-3639.

3. Байжуманова Н.С. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі // Білім әлемінде. 2008. – № 5. – С. 33-36.

4. Солянкина Л.Е. Проектирование и реализация модели развития профессиональной компетентности специалиста в практико-ориентированной образовательной среде // Известия ВГПУ. Сер.пед. – 2011. – №1 (55). - С. 42-46.

5. Сапарғалиева Н.С., Кегенова Н.С., Есжанов Б.Е. және т.б. Далалық және кәсіби практикалардың студенттердің зияткерлік әлеуеттігі жоғары және бәсекеге қабілетті маман ретінде қалыптасуындағы маңызы // ҚазҰУ хабаршысы. Биология сер. – 2014. – №1/1 (60). - С. 266-269.

6. Уразалиев Р.А. Достижения селекции зерновых культур в стране и состояние их семеноводства // Вестник сельскохозяйственной науки Казахстана. – 1997. – № 7. - С. 17-25.

7. Рекомендация КазНИИЗиР. Озимая пшеница. Алматы, 2006. -55 с.

8. Методика госсортоиспытания сельскохозяйственных культур. Под ред. М.А. Федина. - М., 1985. - 269 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ералиева Ж.М. БИОЛОГИЯ МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚУ-ДАЛАЛЫҚ ПРАКТИКАНЫҢ РӨЛІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(4):8-13.

For citation:


Yeraliyeva Zh.M. LEARNING-FIELD PRACTICE ROLE IN THE FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCIES IN BIOLOGICAL SPECIALTY STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(4):8-13. (In Kazakh)

Қараулар: 806


ISSN 2306-5079 (Print)