Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қытай тілін оқытуда тыңдалым әрекетін дамыту жолдары

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-93-1-89-99

Толық мәтін:

Аннотация

Қытай тілін шетел тілі ретінде үйрену, қытай тілі бойынша шеттілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру қазіргі таңдағы шетел тілі бойынша құзыреттілікке негізделген шеттілдік білім беру парадигмасының басты бағыты. Ал шетел тілін меңгеру сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы жүзеге асады. Тыңдалымды өзіне тән ерекшеліктер салдарынан қытай тілін меңгеру кезіндегі ең күрделі сөйлеу әрекетінің түрі. Сол себепті қытай тілін үйренуде тыңдалым бойынша жиі жіберілетін қателіктерді саралау, оларды болдырмас мақсатында жүргізілетін жұмыстар, қолданылатын тәсілдерді анықтау зерттеу мақаламыздың мақсаты болды. Қойылған мақсатқа жету үшін және қолданылған әдістердің тиімділігін анықтау үшін сандық зерттеу әдісі бойынша қытай тілін шетел тілі ретінде оқып жатқан студенттерге тәжірибелік-эксперименттік жұмыс жүргізілді. Зерттеуіміздің нәтижесі бойынша тыңдалым барысында орын алатын қателіктер айтылым барысында да жіберіледі және керісінше студенттердің айтылым барысында дұрыс дыбыстауда жіберетін қателіктері олардың тыңдалым кезінде сол дыбыстарды түсінбеуіне алып келеді, одан бөлек тыңдалым кезінде жіберілетін қателіктер жүйеленді және оларды шешу жолдары ұсынылды және қолданылған әдістер бойынша эксперименттік топ студенттері бақылау тобының студенттеріне қарағанда жоғары көрсеткіш көрсетті.

Авторлар туралы

Г. А. Сеитова
Абылай хан атындағы ҚХҚжӘТУ
Қазақстан

Сеитова Гаухар Аманжоловна – докторант.

Алматы қ., Мұратбаев к-сі, 200



К. У. Кунакова
Абылай хан атындағы ҚХҚжӘТУ
Қазақстан

Кунакова Клара Умирзаковна –педагогика ғылымдарының докторы, профессор.

Алматы қ., Мұратбаев к-сі, 200



А. Б. Мусина
Қорқыт Ата атындағы Қзылорда Университеті
Қазақстан

Мусина Асель Бектаевна – педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы.

Әйтеке би к-сі, 29 А



Әдебиет тізімі

1. Соболева Е. А., Казанцева Н. А. (2020) Иноязычная коммуникативная компетенция как цель обучения иностранным языкам в основной общеобразовательной школе // Наука и образование сегодня. №1 (48). - С. 49-52.

2. Лурия А. Р. Язык и сознание. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1998. - 336 с.

3. Говорун С. В. (2015) Стратегии учебного аудирования // Грамота. Филологические науки. Вопросы теории и практики. №5 (47). - C. 76-81.

4. Чжэн Б. (2021) Обучение навыкам аудирования при изучении китайского языка как иностранного русскими студентами-лингвистами// Язык в сфере профессиональной коммуникации : сборник материалов международной научно-практической конференции преподавателей, аспирантов и студентов(Екатеринбург, 28 апреля 2022 г.). — Екатеринбург : ООО «Издательский Дом «Ажур». - С. 469-474.

5. Лю Сунхао, Линь Хуан, Гао Нинхуэй (1995). Диктант и его применение // Изучение китайского языка. №4. - C. 39-45.

6. Чжан Ли (1994). Применение принципа предсказания в обучении аудированию // Обучение языку и исследования. № 1. - С. 138-142.

7. Соловова Е. Н. (2002). Методика обучения иностранным языкам: Базовый курс лекций: Пособие для студентов пед. вузов и учителей. -М.: Просвещение, 2002. -239 с.

8. Ци Яньжун (1996). Теория анализа дискурса и сегментное обучение аудированию // Преподавание и исследования языка. № 4. - С. 109-121.

9. Иванова А. И., Иоффе Т. В. (2015). Трудности в обучении аудированию (китайский язык) // Вестник Омского государственного педагогического университета. Гуманитарные исследования. №1 (5). - С. 120-121.

10. Чарчоглян Т. Г., Ли Чуань, Садиева А. Н. (2020). Трудности аудирования при обучении русскоговорящих учащихся китайскому языку // Образовательные ресурсы и технологии. №2 (31). - С. 42-47.

11. Zhang, P. (2020). The role of motivation, strategy use and second language aptitude in the development of listening skills by adult Chinese learners // European Journal of Foreign Language Teaching, 5(2). doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejfl.v5i2.3465

12. Гужвинская Е. Р., Дмитриева К. Ф., Мошникова Э. В. (2021). Формирование навыков аудирования в обучении школьников китайскому языку // Kant. №2 (39). - С. 317-322.

13. Жигульская Д. А. (2019). Художественный фильм как средство обучения китайскому языку// Готлибовские чтения: востоковедение и регионоведение Азиатско-Тихоокеанского региона в фокусе современности. Материалы Международной научной конференции Иркутск, 10–16 сентября 2019 г. - С. 161-167.

14. Yao Shujun (2012). Developing Chinese: Elementary Listening Course I – 2nd ed.– Beijing: Beijing Language and Culture University Press, 2012. – 66 p.

15. Киреев А. А. (2020). Обучение аудированию студентов-бакалавров на занятиях по китайскому языку // Художественное произведение в современной культуре: творчество - исполнительство - гуманитарное знание. Сборник статей и материалов. - С. 267-272

16. Колкер Я.М. (2000). Практическая методика обучения иностранному языку: учеб, пособие. — М., 2000. - 264 с.

17. Mu-Hsuan Chou (2022). Strategies for interactive listening in modern foreign language learning // Language Awareness. doi: 10.1080/09658416.2022.2047194


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сеитова Г.А., Кунакова К.У., Мусина А.Б. Қытай тілін оқытуда тыңдалым әрекетін дамыту жолдары. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2023;(1):89-99. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-93-1-89-99

For citation:


Seitova G.A., Kunakova K.U., Musina A.B. Ways of improving listening skills in Chinese. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2023;(1):89-99. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-93-1-89-99

Қараулар: 400


ISSN 2306-5079 (Print)