Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Университеттер, мектептер және үшінші кеңістік

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-94-2-10-21

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада университеттер мен мектептер арасындағы қарым-қатынас қарастырылады. Ол автордың жоғары білім берудегі ұзақ жылғы мансабындағы жеке тәжірибесіне негізделген, ол әртүрлі типтегі көптеген университеттерде жұмыс істеген. Мұны оның мектеп пен университет арасындағы серіктестікке бағытталған зерттеулерге тікелей қатысуы да дәлелдейді. Ол білім беру сипаты және екі типтегі оқу орындарының негізгі мақсаттары сияқты негізгі аспектілерді қарастырады. Мектеп пен университет арасындағы серіктестікте туындайтын мәселелер қарастырылады және өзара қарым-қатынас пен ынтымақтастық болуы мүмкін "үшінші кеңістік" тұжырымдамасы зерттеледі. Құжатта серіктестік орнату кезінде университеттерде, мектептерде кездесетін мәселелер көрсетілген. Менің көзқарасым бойынша, мектептер мен мұғалімдердің басым серіктес болуы және университет ғалымдары өздерін қолдаушылар, қызметшілер және кеңесшілер ретінде қарастыруы әбден орынды.
1990 жылдардың аяғында Кембридж университетінің білім бөлімі автордан Хертфордшир округіндегі мектептермен жаңа серіктестік аясында жұмыс істеуді өтінді. Hertscam желісі басқарушы комитет құрды, оның мүшелері мектеп директорлары мен аудандық билік өкілдері болды. Бұл университет жоғары ақы төлеуге, сандық зерттеу әдістерін міндетті оқыту және магистрату командасында тәжірибелі оқытушылармен қызмет етуге тырысқанға дейін жақсы жұмыс істеді. Басқару комитеті мұны қолайсыз деп тапты, сондықтан батыл әрекет етіп, тәуелсіздік жариялады. HertsCam мектеп директорлары үстемдік ететін Қамқоршылар кеңесі басқаратын тіркелген қайырымдылық ұйымына (ҮЕҰ) айналды. Бұл желі мүшелеріне мұғалімдердің позициялық емес көшбасшылық идеясын толық түсінуге мүмкіндік берді.

Автор туралы

Дэвид Фрост
HertsCam желісі, Вулфсон колледжі
Бірікккен Корольдік

HertsCam желісінің тең директоры және Вулфсон колледжінің құрметті ғылыми қызметкері



Әдебиет тізімі

1. Ashby, E. (1946) Universities in Australia, in E. Ashby, Challenge to Education. Sydney & London: Angus and Robertson.

2. Bangs, J. and Frost, D. (2015) ‘Non-positional Teacher Leadership: Distributed leadership and self-efficacy’ in R. Kneyber and J. Evers (Eds.) Flip the System: Changing Education from the Ground Up. London: Routledge.

3. Barnett, R. (2000) University knowledge in an age of supercomplexity, Higher Education 40: 409–422.

4. Bowles, S. and Gintis, H. (1976) Schooling in capitalist America: Educational reform and the contradictions of economic life. New York, NY: Basic Books.

5. Cambridge Assessment: https://www.cambridgeinternational.org/why-choose-us/benefits-of-a-cambridgeeducation/international-curriculum/

6. Campbell, D. E. (2006) What is education’s impact on civic and social engagement? Paper prepared for presentation at the Symposium on Social Outcomes of Learning, held at the Danish University of Education (Copenhagen) on 23-24 March 2006

7. Davies, I. (1992) Debates Within Initial Teacher Education: The Meaning of Kenneth Clarke's Reform Proposals, Journal of Further and Higher Education, 16:1, 13-21, DOI: 10.1080/0309877920160102 Department of Education and Science (1992) Clarke Announces Radical Overhaul of Teacher Training. DES News.

8. Dewey, J. (1916) Democracy and Education: an introduction to the philosophy of education. New York: MacMillan.

9. Davies, M. and Barnett, R. (2015) The Palgrave Handbook of Critical Thinking in Higher Education. New York: Palgrave Macmillan.

10. EUA (2023) University Autonomy in Europe IV. Brussels: European University Association.

11. Frost, D. (1997) Reflective Action Planning for Teachers: a Guide to Teacher-led School and Professional Development, London: David Fulton Publishers.

12. Frost, D. (2017) Empowering teachers as agents of change: a non-positional approach to teacher leadership. Cambridge: LfL the Cambridge Network.

13. Frost, D. (2023a) Scholarship and Action in the Third Space. https://www.davidcfrost.org.uk/post/scholarshipand-action-in-the-third-space

14. Frost, D. (2023b) A Pedagogy for Empowerment. A blog post https://www.davidcfrost.org.uk/post/apedagogy-for-empowerment

15. Frost, D., Ball, S., Hill, V. and Lightfoot, S. (2018) Teachers as Agents of Change: a masters programme taught by teachers. Letchworth: HertsCam Publications.

16. Gibbons, M., Limoges, C., Nowotny, H., Schwatzman, S., Scott, P. and Trow, M. (1994) The New Production of Knowledge, London: Sage.

17. Gorodetsky, M. and Barak, J. (2008) The educational-cultural edge: A participative learning environment for co-emergence of personal and institutional growth. Teaching and Teacher Education 24 (7), 1907-18

18. Hamlyn, D. (1996) The Concept of a University. Philosophy, 71(276), 205-218.

19. Handscombe, G., Gu, Q. and Varley, M. (2014) School-University Partnerships: Fulfilling the Potential. National Co-ordinating Centre for Public Engagement

20. Hirst, P. H. (1965) Liberal education and the nature of knowledge In R.D. Archambault. (Ed.) Philosophical analysis and education (pp. 113–138). London: Routledge and Kegan Paul.

21. Hirst, P. H. (1974) Knowledge and the Curriculum. London: Routledge and Kegan Paul.

22. Hunter, B. M. and Shafer, J. D. (2021) Human capital, risk and the World Bank’s reintermediation in global development, Third World Quarterly 43 (1), 35-54.

23. Loo, S. and Jameson, J. (2017) Vocationalism in Further and Higher Education: Policy, Programmes and Pedagogy. London: Routledge.

24. Kohtamäki, V. and Balbachevsky, E. (2018) University autonomy from past to present, in E. Pekkola, J. Kivistö, V. Kohtamäki, Y. Cai and A. Lyytinen (Eds.) University autonomy Theoretical and Methodological Perspectives on Higher Education Management and Transformation. Tampere, Finland: University of Tampere Press

25. Mehrotra, S. (2005) Human Capital or Human Development? Search for a Knowledge Paradigm for Education and Development Economic and Political Weekly 40 (4), 300-306. https://www.jstor.org/stable/4416104

26. Nussbaum, M. (2011) Creating capabilities: The human development approach. Cambridge, Mass: Harvard University Press.

27. Oakeshott, M. (1959) The Voice of Poetry in the Conversation of Mankind. London: Bowes and Bowes OECD (2020), ‘United Kingdom’, in Education at a Glance 2020: OECD Indicators, OECD Publishing, Paris. DOI: https://doi.org/10.1787/ee13f230-en

28. OFQUAL / Saxton. J. (2022) Grading exams and assessments in summer 2023 and autumn 2022: Getting back to normal, with protection for students. GovUK.

29. www.gov.uk/government/speeches/grading-exams-and-assessments-in-summer-2023-and-autumn-2022

30. Parkinson, A. and Kester, K. (2017) Competing Paradigms for Basic Education: Human Capital and Human Capabilities and What They Mean for the World Bank and UNESCO. Cambridge Open-Review Educational Research e- Journal. Vol. 4, 94-113

31. Peters, R.S. (1973) The philosophy of education. Oxford: Oxford University Press. Putnam, R.D. (2000), Bowling Alone: The Collapse and Revival of American Community, Simon and Schuster, New York.

32. Qanay, G., Frost, D., Kalikova, S. and Zakayeva, G. (2023) Лидерство учителей Казахстана (Teacher Leadership in Kazakhstan), Almaty: ИД «Жибек Жолы».

33. Roberts, A. (2015) An exploration of the relationship between academics’ conceptions of their professional identity and their attitudes and approaches to academic writing in a School of Education in a post-1992 university. Unpublished PhD thesis. London: Kings College London.

34. Sen, A. (2001) Development as Freedom. New York: Oxford University Press.

35. Smedley, L. (2001) Impediments to partnership: A literature review of school-university links. Teachers and Teaching: theory and practice, 7:2, 189-209.

36. Universities UK (2009) Higher education engagement with schools and colleges: partnership development. Universities UK. http://www.universitiesuk.ac.uk/highereducation/Documents/2009/EngagementSchoolsColleges.pdf [accessed 10 April 2014]

37. World Bank (2019) The Human Capital Project: Frequently Asked Questions

38. https://www.worldbank.org/en/publication/human-capital/brief/the-human-capital-project-frequentlyasked-questions#HCP2

39. Yakavets, Y., Frost, D. and Khoroshash, A. (2017) School leadership and capacity building in Kazakhstan, International Journal of Leadership in Education: Theory and Practice, 20 (3), 345-370.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Фрост Д. Университеттер, мектептер және үшінші кеңістік. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2023;(2):10-21. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-94-2-10-21

For citation:


Frost D. Universities, schools and the third space. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2023;(2):10-21. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-94-2-10-21

Қараулар: 344


ISSN 2306-5079 (Print)