Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Адаптивті оқыту технологиясын оқу үдерісінде қолдану

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-94-2-98-112

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада адаптивті оқыту технологиясының жалпы білім беретін мектептерде және жоғары оқу орындарында қолдану мәселесі қарастырылады. Адаптивті технологияда басты орын білім алушыға, оның қызметіне, жеке басының қасиеттеріне беріледі. Олардың оқу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Оқу үдерісінде адаптивті оқыту технологиясын қолдану қазіргі таңда кең таралып келеді. Адаптивті оқыту - бұл оқушының жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін, сонымен қатар оқушының қызығушылығы мен әртүрлі жағдайларға бейімделуін барынша ескеретін тәсіл. Адаптивті технологияларды қолдану білім беру үдерісі шеңберінде бейімделуді қамтамасыз ететін жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, оқытушылар мен білім алушылар арасындағы өзара іс-әрекет интерактивтілігін және оқушы оқу іс-әрекетінің өнімділігін қамтамасыз ететін ақпараттық және педагогикалық технологияларды интеграциялауды көздейді. Адаптивті білім беру бағдарламалары қазіргі педагогикалық ғылым мен тәжірибеде жаңа құбылыс емес, яғни ерте кезеңнен бастап зерттеліп жатыр. Дегенмен қазіргі кезде адаптивті оқыту үдерісін зерттеу әрі қолдану маңызды мәселеге айналды. Адаптивті оқыту технологиясының басты мақсаты білім алушылардың жеке оқу маршруттары мен траекторияларын құру және заманауи оқыту технологиялары мен тәсілдерін қолдану арқылы сараланған оқыту үдерісін жүзеге асыру болып табылады. Сондықтан да қазіргі кезде адаптивті оқыту үдерісін терең зерттеу қажеттілігі тұр.

Авторлар туралы

Т. Т. Турсынова
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті
Қазақстан

педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент



К. М. Сагинов
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті
Қазақстан

Педагогика бойынша PhD доктор, аға оқытушы



С. М. Бахишева
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
Қазақстан

педагогика ғылымдарының докторы, қауымдыстырылған профессор



Әдебиет тізімі

1. Brusilovsky P. Adaptive and Intelligent Web-based Educational Systems// International Journal of Artificial Intelligence in Education – 2003. – №13 (2–4). – P. 159–172.

2. Carbonell J. R. AI in CAI: An Artificial-Intelligence Approach to Computer-Assisted Instruction. IEEE Transactions on Man-Machine Systems, vol. 11, no. 4, pp. 190-202, Dec. 1970, doi: 10.1109/TMMS.1970.299942.

3. Castañeda L., Selwyn N. (2018). More than tools? Making sense of the ongoing digitizations of higher education. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 15(1), 1-10. https://doi.org/10.1186/s41239-018-0109-y

4. Castro, R. (2019). Blended learning in higher education: Trends and capabilities. Education and Information Technologies, 24(4), 2523-2546. Retrieved from: https://eric.ed.gov/?id=EJ1222389

5. Гуслова М. Н. (2010) Инновационные педагогические технологии : учеб. пособие для сред. проф. Образования. М.: Академия.

6. Растригин Л.А., Эренштейн М.Х. (1988) Адаптивное обучение с моделью обучаемого. Рига: Зинатне, 1988. - 160 с.

7. «Биология сабағында бейімді-белсенді оқыту» педагогтердің біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы. Астана қ., «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ. Педагогикалық шеберлік орталығы, 2022.

8. Nodine, T. R. (2016). How did we get here? A brief history of competency‐based higher education in the United States. The Journal of Competency‐Based Education, 1(1), 5-11. https://doi.org/10.1002/cbe2.1004 (кіру 16.02.2023).

9. Xie, H., Chu, H.-C., Hwang, G.-J., & Wang, C.-C. (2019). Trends and development in technology-enhanced adaptive/personalized learning: A systematic review of journal publications from 2007 to 2017. Computers & Education, 140, 103599. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103599 (кіру 11.02.2023).

10. Жетписбаева Б.А., Дьяков Д.В., Изотова А.С. (2022) Теоретические представления зарубежных исследователей о смешанном обучении (blended learning) // Известия КазУМОиМЯ имени Абылай хана Серия «Педагогические науки». Том 65, № 2. DOI: https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.65.2.001 (кіру 17.02.2023).

11. Бахишева С.М., Сагинов К.М., Кажиакпарова Ж.С., Мұхтар З.Ғ. (2022) Аралас оқыту: заманауи үрдістері, тәжірибесі және технологиялық мүмкіндіктері // Вестник Евразийского национального университета имени Л.Н. Гумилева. Серия: Педагогика. Психология. Социология. Том 141 № 4.

12. Lavieri E. (2014). A Study of Adaptive Learning for Educational Game Design. ProQuest UMI. ISBN 9781321049602.

13. Weiss D. J. (Ed.) (2005) New Horizons in Testing: Latent Trait Test Theory and Computerized Adaptive Testing. NY.: Academic Press.

14. Кречетов И.А., Романенко В.В. (2020) Реализация методов адаптивного обучения // Вопросы образования. №2. С. 252-277

15. Современные образовательные технологии: учебное пособие / под ред. Бордовской Н.В. М.: КНОРУС, 2011. - 432 с.

16. Геймификация в образовании: виды, компоненты, примеры. Источник: https://vuz24.ru/news/fakty-isobytiya/gejmifikaciya-v-obrazovanii-vidy-komponenty-primery (кіру 18.01.2023).

17. Suresh Kumar, D.N. (2018) 6 benefits you should know about adaptive learning in corporate training. eLearning Industry. Retrieved from: https://elearningindustry.com/adaptive-learning-in-corporate-training-benefits-know


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Турсынова Т.Т., Сагинов К.М., Бахишева С.М. Адаптивті оқыту технологиясын оқу үдерісінде қолдану. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2023;(2):98-112. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-94-2-98-112

For citation:


Tursynova T.T., Saginov K.M., Bakhisheva S.M. Application of adaptive learning technology in the educational process. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2023;(2):98-112. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-94-2-98-112

Қараулар: 736


ISSN 2306-5079 (Print)