Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Кәсіби көркемдік білім берудегі академиялық кескіндемені оқытудағы цифрландыру

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-95-3-65-81

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада өнердегі цифрлық өнер немесе цифрлық өнер сияқты бағыт қарастырылған. Бұл зерттеу Михаил Матусовский атындағы Луганск мемлекеттік мәдениет және өнер академиясында мольберттік кескіндеме кафедрасының бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер факультетінде жүргізілді. Мақаланың мақсаты - дәстүрлі және цифрлық формаларды талдау және салыстыру. Сонымен қатар, білім сапасын арттыруға ықпал ететін аралас әдісті қарастыру. Зерттеу барысында «Мольберттік кескіндеме» мамандығы бойынша студенттерді дайындау үшін «Академиялық кескіндеме», «Мольберт композициясы», «Пластикалық анатомия» пәндері бойынша тәжірибелік сабақтарда қолданылатын әдістер мен тәсілдер анықталды. Мақалада сонымен қатар бейнелеу өнері мен оқу үдерісінде цифрлық технологияларды қолданудың мәселелері мен өзектілігі айқындалған. Сандық кескіндеменің дәстүрлі кескінмен салыстырғандағы ерекшеліктері қарастырылады. Зерттеуде компьютерлік технологиялардың пайда болуы мен таралуына байланысты білім беру жүйесіндегі өзгерістер мәселелері қозғалады. Көрерменмен максималды байланыс дәстүрлі туындылардың көмегімен жүзеге асады. Олар тактильді және физикалық байланыс орнатады. Цифрлық және дәстүрлі форма арасындағы байланыс пен бірін-бірі толықтыру байқалады. Дәстүрлі және цифрлық технологияларды біріктіру мәселелері зерттеледі. Академиялық кескіндеме оқу үрдісінде және білім берудің барлық кезеңдерінде іргетас болып табылатыны дәлелденген. Қорытындылай келе, автор оқу процесінде студенттің заманауи құралдармен кәсіби маман болуына мүмкіндік беретін біріктірілген тәсілдің маңыздылығын атап көрсетеді.

Автор туралы

К. А. Пархоменко
Михаил Матусовский атындағы Луганск мемлекеттік мәдениет және өнер академиясы
Ресей

Пархоменко Константин Александрович - станоктық кескіндеме кафедрасының оқытушысы; графикалық дизайн кафедрасы. 


Луганск, көш. Годуванцева, 3.



Әдебиет тізімі

1. Воложанина Е.А. (2019). Проблематика цифровой живописи // Архитектура и дизайн. № 1. C. 9-13.

2. Исаева О. А. (2017). Цифровая живопись как актуальное направление отечественного искусства. // Вестник СПбГУК. № 1 (30). [Электронный ресурс]. // URL: https://cyberleninka.ru/article/n/tsifrovaya-zhivopis-kak-aktualnoe-napravlenie-otechestvennogo-iskusstva (дата обращения: 11.07.2023).

3. Прохоров С. А. (2012). Компьютерные технологии в современной живописи. // Известия АлтГУ. № 2 (74). [Электронный ресурс]. // URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kompyuternyetehnologii-v-sovremennoy-zhivopisi (дата обращения: 11.07.2023).

4. Шульдова С.Г. (2020). Компьютерная графика. Минск: РИПО, – 299 с.

5. Tayfun Yildirim, Arzu Ozen Yavuz. (2012). Comparison of Traditional and Digital Visualization Technologies in Architectural Design Education, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 51, pp. 69-73, ISSN 1877-0428, https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.08.120. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812032582).

6. Белозеров О.И., Селина А.М. (2019). Цифровая живопись - замена современному искусству? // Academy. № 2(41). С. 12-16.

7. Schukei A. (2019). Digital Vs. Traditional Art: Is One Better than the Other? [online]. Available at: https://theartofeducation.edu/2019/05/29/digital-vs-traditional-art-is-one-better-than-the-other/ [Accessed date: 05.07.2023].

8. Лепская Н.А. (2013). Художник и компьютер. М.: Когито-Центр, – 172 с.

9. Турлюн Л.Н. (2011). Компьютерное искусство в мировой художественной культуре // Alma mater (Вестник высшей школы). № 11. – С.216-218.

10. Ашин Г. (1985). Элитарная и "массовая" культуры // Общественные науки. № 6. С. 147-194.

11. Яковлева Н.А., Чаговец Т.П. и др. (2019). Анализ и интерпретация произведения искусства. Художественное сотворчество: учебное пособие. 5-е изд., СПб.: Лань, Планета Музыки, — 720 с.

12. Fernandez G. (1986). Art et science, pour quel dessein? La part de l’oeuil, 2.

13. Бодлер Ш. (1986). Об искусстве. М.: Искусство, — 423с.

14. Drucker J. (2014) Graphesis: visual forms of knowledge production. Harvard University Press.

15. Bourse M., Yücel H. (2012). İletişim Bilimlerinin Serüveni. İstanbul: Ayrıntı Yayınları.

16. Wang B. (2022). The Application of Modern Computer-Aided Technology in Fine Art Education. Security and Communication Networks, vol. 2022, Article ID 8038178, 10 pages. https://doi.org/10.1155/2022/8038178


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Пархоменко К.А. Кәсіби көркемдік білім берудегі академиялық кескіндемені оқытудағы цифрландыру. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2023;(3):65-81. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-95-3-65-81

For citation:


Parkhomenko K.A. Digitalization in teaching academic painting in professional art education. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2023;(3):65-81. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2023-95-3-65-81

Қараулар: 332


ISSN 2306-5079 (Print)