СТУДЕНТТЕРГЕ ХАЛЫҚ-САХНАЛЫҚ БИ ӨНЕРІ АРҚЫЛЫ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Аннотация
Мақалада халықтық сахналық биінің даму жолы қазіргі заманғы педагогикалық үдеріспен салыстыра отырып талданады. Қазақ билерін билеу арқылы өз ұлтының салт-дәстүрін сақтауға үйренсе, әр түрлі халық билерін билеу арқылы сол халықтың тарихын, тұрмыс-тіршілігін, салт-дәстүрін меңгеріп, республикамызда тұратын өзге ұлт өкілдерінің мәдениетіне құрметпен қарауға тәрбиеленеді. Ғасырлардан жалғасып келе жатқан халықтық шығармашылықты студенттердің бойына сіңіріп, мәдени мұраларды құрметтеп, көздің қарашығындай сақтауға үйрету - мәдениетті адамды қалыптастырудың маңызды шарты.
Кілт сөздер
Авторлар туралы
С. Ә. БәкіроваҚазақстан
өнертану ғылымдарының магистрі, «Хореография және мәдени-тыныңу жұмысы» кафедрасының аға оқытушысы
Алматы
С. А. Мырзаев
Қазақстан
педагогика және психология ғылымдарының магистрі, «Өнер» кафедрасының аға оқытушысы
Шымкент
Әдебиет тізімі
1. Гусев Г.П. Методика преподавания народного танца: Упражнения у станка: уч. пособие для вузов искусств и культуры. М., 2000. – 250 с.
2. Әлішова А.Т. Халықтық – сахналық би композициясы. А., 2012 – 50 б.
3. Новерр Ж.-Ж. Письма о танце. М., 1965. – 316 с.
4. Климов А. Основы характерного танца. М., 1994. – 320 с.
5. Мурзабаева Г.Е. Қазақ биінің эстетикалық тәрбие берудегі рөлі. Электрондық ресурс: http://kzref.org/dinni-jastar-psihologiyasina-eseri-men-olarfa-izgi-terbie-beru.html
6. Мырзабаева Г. Хореография өнерінің эстетикалыққ тәрбие берудегі рөлі.
7. Гребенщиков С.М. Белорусская народно-сценическая хореография. Минск: «Наука и техника», 1976. – 154 с.
8. Лопухов А.В., Бочарев А.В., Ширяев А.И. Основы характерного танца. М., 1939. – 154 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Бәкірова С.Ә., Мырзаев С.А. СТУДЕНТТЕРГЕ ХАЛЫҚ-САХНАЛЫҚ БИ ӨНЕРІ АРҚЫЛЫ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ЖОЛДАРЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(4):195-200.
For citation:
Bakirova S.A., Myrzaev S.A. AESTHETIC EDUCATION OF STUDENTS BY MEANS OF NATIONAL STAGE DANCE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(4):195-200. (In Kazakh)