Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУДЕГІ КРОССМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада оқытудағы мәдениетаралық құзырлылықтың негізгі мәселелері қарастырылған. Жаһандану дәуірінде мәдениетаралық құзырлылықтың өзекті мәселелерінің бірі оларды оқытуда трансформациялау болып табылады. Сыныпта әртүрлі мәдени құндылықтарға ие оқушылар бар және олар өздерінің басқа адамдармен қарым-қатынастарында этносаралық шиеленісті тудыруға деген ұмтылыстарға, олардың иелік етуін арттыруға әкеліп соқтыратын кемшілік, кемсітушілік сезімін сезінуі мүмкін. Мұғалімдер тұрақтылықты қалыптастырып, мәдениетаралық құзырлылықты дұрыс меңгеру керек. Осылайша, мәдениетаралық қарым-қатынас - бір-біріне төзімділік пен сөйлесу қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру арқылы этникалық топтардың қауіпсіз және жанжалсыз өзара әрекеттесу мәселесін зерттеудегі мәдениетаралық құзыреттілік құрамдас бөліктерінің бірі.

Авторлар туралы

А. К. Капанова
«Тұран-Астана» университеті
Қазақстан

PhD докторанты, оқытушы

Нұр-Сұлтан



А. А. Мухаметжанова
«Тұран-Астана» университеті
Қазақстан

Нұр-Сұлтан



Әдебиет тізімі

1. Osei-Bonsu. Discourse Analysis of Cross-Cultural Competencies in International Business Management // European Scientific Journal, 2006.vol.12, No.22.

2. Sileo, T., Prater, M. Creating classroom environments that address the linguistic and cultural background of students with disabilities. Remedial and Special Education. 26, 1998. Pp. 149-159.

3. Aydogan H, Akbarov A Attitudes and Intercultural Sensitivity towards English Language Teaching, 2014. p.2, https://www.researchgate.net/publication/261710775

4. Chen and Starosta the Development and validation of the Intercultural Sensitivity Scale // Human Communication. 2000. p.3

5. Cazden, C.B. Classroom Discourse: the Language of Teaching and Learning. Portsmouth, NH:Heinemann . 1988.

6. Dennice Van-Roekel. National Education Association, NEA Resolutions 2007-2008. In National Education Association: Handbook. Washington, DC. 2008.

7. Ladson-Billing,G. Teaching and cultural competence. What does it take to be a successful teacher in a diverse classroom? Rethinking Schools Online, 2001. 15(4), p.2, www.rethinkingchools.org/archive/15_04/Glb154.shtml.

8. Dong Cui. Intercultural adaptation. Social Sciences Journal. 2005: 191-193.

9. Chen Hui, Che Hongsheng. A review of the research on the influence factors of cross-cultural adaptation. Progress in Psychology Sciences. 2003; 11(6): 704-780.

10. Guest A. A critical checkbook for culture teaching and learning // ELT Journal 56/2 155. 2002.

11. Rampton, M.B.H. Displacing the native speaker: expertise, affiliation, and inheritance // EL.T. Journal, 1990. 44/2: 97

12. Robinson, G.L.N. Crosscultural Understanding: Processes and Approaches for FL, ESL, and Bilingual Educators // Englewood Cliffs. N.J. 1985.

13. Sultana Sh. Teaching English in a Crosscultural Context: challenges and directions // Journal of NELTA vol.16 No. 1-2, 2011. Pp. 114-122.

14. Kunanbaeva S.S. Theory and practice of modern foreign language teaching. Almaty. 2010.

15. Ashirimbetova M. Culture in the FLT Classroom: to teach or not to teach? // Journal of Teaching and Education, CD-ROM. ISSN: 2165-6266 :: 04(01):79–84 (2015)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Капанова А.К., Мухаметжанова А.А. БІЛІМ БЕРУДЕГІ КРОССМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):119-123.

For citation:


Кapanova A.К., Мukhametzhanova A.A. FEATURES AND PROBLEMS OF CROSS-CULTURAL COMPETENCE IN TEACHING. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):119-123.

Қараулар: 485


ISSN 2306-5079 (Print)