Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ КОНЦЕПТУАЛДЫ ТҮСІНІК

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі таңда Қазақстандағы білімнің интеграциялануына байланысты ағылшын тілін оқытуда коммуникативтік құзыреттілік тұжырымдамасы өзекті болып табылады. Коммуникативтік құзыреттілік - тілді дұрыс қолданудағы коммуникативтік қабілеттер мен дағдылар, сондай-ақ ақпарат алмасу мен мектеп қабырғасынан тыс бір-бірін түсінуді қамтитын әлеуметтік-мәдени білімдер жиынтығы. Коммуникативтік құзыреттілік мазмұнына қатысты лингвист ғалымдар мен педагогтар арасында ортақ пікір бар, алайда коммуникативтік қабілеттер бойынша зерттеу жұмысын жүргізгенге дейін коммуникативтік құзыреттілік тұжырымдамасын жан жақты талдау қажет. Бұл мақалада коммуникативтік құзыреттіліктұжырымдамасын терең талдау қарастырылған, ол кейіннен шет тілін оқыту жағдайында тиімді деп саналатын коммуникативтік құзыреттілік модельдерін қарастырады. Осы модельдер негізінде қазіргі тұжырымның негізгі рөлін түсінуге көмектесетін салыстырмалы талдау бар.

Автор туралы

Қ. М. Смакова
Сүлейман Демирель атындағы университет
Қазақстан

PhD докторанты

Каскелен қ.



Әдебиет тізімі

1. Hymes, D. H. On Communicative Competence. In Pride, J. B., & Holmes, J. (Eds.), Sociolinguistics,. Baltimore, USA: Penguin Education, Penguin Books Ltd, 1972. pp. 269-293.

2. Chomsky, N. Aspects of the Theory of Syntax. Cambridge, Massachusetts: The M.I.T. Press,1965.

3. Widdowson, H. G. Learning Purpose and Language Use. Oxford: Oxford University Press, 1983.

4. Savignon, S. J. Communicative Competence: An Experiment in Foreign-Language Teaching. Philadelphia: The Centre for Curriculum Development, Inc, 1972.

5. Garton, S, & Grave, K. D. An analysis of three curriculum approaches to teaching English in public-sector schools. Language Teaching, 50(4), 2017. pp. 441-482.

6. Ozverir, I., Herrington, J., & Osam, U. Design principles for authentic learning of English as a foreign language. British Journal of Educational Technology, 47(3), 2016. pp 484–493.

7. Barrot J. Exploring the Implementation of Communicative Language Teaching in the Philippines: A Tertiary Teachers’ Perspective. Social Science Electronic Publishing, 12(3), 2018. pp 5-12.

8. Canale, M., & Swian, D. Theoretical bases of communicative approaches to second language teaching and testing. Applied Linguistics (1), 1980. pp.1-47.

9. Canale, M. From communicative competence to communicative language pedagogy. In R. JC, & S. RW,Language and Communication London: Longman, 1983. pp. 1-47.

10. Bachman, L.F. Fundamental Considerations in Language Testing. Oxford etc.: OUP, 1990.

11. Bachman, L.F., & Palmer, A.S. Language Testing in Practice: Designing and Developing Useful Language Tests. Oxford etc.: OUP, 1996. 12. CEF. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching and Assessment. Cambridge: CUP. Language Policy Unit, Strasbourg www.coe.int/lang-CEFR, 2001.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Смакова Қ.М. КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ КОНЦЕПТУАЛДЫ ТҮСІНІК. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):129-133.

For citation:


Smakova K.M. CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF COMMUNICATIVE COMPETENCE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):129-133.

Қараулар: 525


ISSN 2306-5079 (Print)