Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ӘЙЕЛДЕР ЖОБАЛАРЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ УНИВЕРСИТЕТТІҢ ГЕНДЕРЛІК МӘДЕНИЕТІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақала университеттердің гендерлік мәдениетін дамытудағы халықаралық әйелдер жобаларының әлеуетін талдауға арналған. Бірінші бөлім "гендерлік мәдениет" феномені туралы теориялық ережелерді қамтиды, оның құрылымы мен негізгі функциялары бөлініп, негізделген. Екінші бөлім ең ықпалды әйелдер халықаралық ұйымдарына шолу жасайды және Орал мемлекеттік педагогикалық университетінің жобаға қатысу тәжірибесін жинақтайды, олардың бірі – World Women University Presidents Forum (WWUPF), ол жоғары білімді басқару жүйесінде әйелдердің кәсіби әлеуетін жүзеге асыруға ықпал етеді. Университеттің интегративтік ортасы ретінде гендерлік әріптестік мәдениетін қалыптастыру ісінде әртүрлі елдердің ғалымдарының күш – жігерін біріктіру басты жаһандық міндетті-ерлер мен әйелдер мүмкіндіктерінің нақты теңдігіне қол жеткізу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылатыны көрсетілген. Қорытындыда осы саладағы халықаралық ынтымақтастықты дамытудың перспективалық бағыттары тұжырымдалды.

Авторлар туралы

А. А. Симонова
Орал мемлекеттік педагогикалық университеті
Ресей

п.ғ.д., профессор

Екатеринбург қ.



А. В. Швецова
Орал мемлекеттік педагогикалық университеті
Ресей

ә.ғ.к., аға ғылыми қызметкер

Екатеринбург қ.



Әдебиет тізімі

1. Овчарова О.Г. Гендерное образование в России: международно-правовые факторы развития – Режим доступа : http://sdwomen.ru/history/99-gendernoe-o.

2. Шакирова С.М. Использование качественной методологии в преподавании гендерных курсов // Состояние гендерного образования в Казахстане: политика, образование, культура. Алматы: Қазақ университеті, 2010. – С. 255

3. Бахлина О. 7 самых влиятельных женских организаций // Официальный сайт журнала Forbes – Режим доступа: https://www.forbes.ru/forbes-woman-slideshow/liderstvo/125708-7-samyh-vliyatelnyh-zhenskih-organizatsii?photo=11

4. Официальный сайт UN Women / Режим доступа: http://www.unwomen.org

5. Пекинская декларация по положению женщин - Режим доступа: http://www.un.org/ru/documents/decl_conv/declarations/womdecl.shtml

6. Силласте Г.Г. Гендерная социология: от идеи и дискуссий к научной школе // Гуманитарий Юга России. – 2016. – Т. 19. № 3. – С. 15-30.

7. Единственный путь развития общества лежит через развитие образования / Новости Уральского государственного педагогического университета – Режим доступа: https://uspu.ru/news/voprosy-pedagogiki-dlya-rossii-i-kitaya-ediny/?Sphrase_id=68700

8. Педагогическое образование в России / Ур.гос. пед. ун-т, Екатеринбург, 2018. – № 1 – 209 с.

9. Гендерное равенство в России: идеал или ложная цель? / Данные опросов ВЦИОМ №3908 – 20 Марта 2019 – Режим доступа : https://wciom.ru/index.php?Id=236&uid=9601

10. Женщины и мужчины России - 2018 г. / Федеральная служба государственной статистики – Режим доступа : http://www.gks.ru/bgd/regl/b18_50/Main.htm

11. Женщины и мужчины России. 2016: Стат.сб./ Росстат. - М., 2016. – 208 с. – С. 75

12. ERC Work Programme - Режим доступа: http://ec.europa.eu/research/participants/data/ref/h2020/wp/2018-2020/erc/h2020-wp19-erc_en.pdf


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Симонова А.А., Швецова А.В. ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ӘЙЕЛДЕР ЖОБАЛАРЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ УНИВЕРСИТЕТТІҢ ГЕНДЕРЛІК МӘДЕНИЕТІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):157-162.

For citation:


Simonova A.A., Shvetsova A.V. WOMEN'S INTERNATIONAL PROJECTS AS A FACTOR IN THE FORMATION OF GENDER CULTURE OF THE UNIVERSITY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):157-162. (In Russ.)

Қараулар: 416


ISSN 2306-5079 (Print)