INCLUSIVE EDUCATION: NEED AND OPPORTUNITIES
Abstract
The article considers the opinion (including well-known scientists) created in the society today about the need for an inclusive approach to education. The article analyzes the activities carried out in Kazakhstan related to the involvement of children with special needs in the educational process. The authors share their observations and experience in the training of teachers. There are critical comments on the content of standard pro grams for universities. The authors' vision of the raised problems is offered.
About the Authors
Zh. A. MassaliyevaKazakhstan
Cand. Sci. (Philology), Associate Professor
Shymkent
K. N. Darkulova
Kazakhstan
Cand. Sci. (Philology)
Shymkent
References
1. ҚР «Білім туралы» Заңы. – Астана, 2007 (15 сәуір 2016 жылы өзгертулер мен толықтырулар енгізілген).
2. Қазақстан Республикасында білімді және ғылымды дамытудың 2016-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. – Астана, 2016 жыл // Қолжетімді түзім: adilet.zan.kz/kaz/docs/U1600000205
3. Сүлейменова Р.А. Система ранней коррекционной помощи детям с ограниченными возможностями в Казахстане: проблемы создания и развития. – Алматы, 2000. -23б.
4. Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2015. -13 б. // Қолжетімді түзім: http:www.edu.gov.kz/ru
5. Мовкебаева З.А., Оралканова И.А., Бейсенова А. Инклюзивті білім беруді кіріктіруге педагогтарды дайындау бойынша әдістемелік ұсыныстар. - Алматы, 2016. -12 б.
6. Масалиева Ж.А., Даркулова К.Н. Проблемы внедрения инклюзивного образования в школах города Шымкента//«Инклюзивті білім беру: тәжірибесі, мәселелері және даму болашағы»: атты ғылыми-әдістемелік семинар материалдарының жинағы. – Өскемен: С.Аманжолов атындағы ШҚМУ, 2016. – 44-46бб.
7. Масалиева Ж.А., Даркулова К.Н. Қазақстанда инклюзивті білім беруді ендіру ерекшеліктері //«Төртінші өнеркәсіптік революцияға 10 қадам: адами капиталды байыту мүмкіндіктері» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының ғылыми мақалалар жинағы. -Шымкент: «Оңтүстік Полиграфия», 2018. - 435-440 бб.
8. Инклюзивті білім беру. Типтік оқу бағдарлама. «Білім» тобындағы мамандықтар үшін. Алматы, 2016. - 72-86 бб.
9. Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру. Типтік оқу бағдарлама. 5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы үшін. Алматы, 2016. -74-83 бб.
10. Республикалық тамыз конференциясының «Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау инклюзивті білім беруді дамытудың басты шарты ретінде: стратегиялық жоспарлау, нәтиже, перспективті шешімдер» секциялық отырысы // Қолжетімді түзім: https://nao.kz/blogs/view/2/986?lang=kz
Review
For citations:
Massaliyeva Zh.A., Darkulova K.N. INCLUSIVE EDUCATION: NEED AND OPPORTUNITIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):235-239. (In Kazakh)