Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ХОРЕГРАФИЯ РЕЖИССЕРЛЕРІН ДАЙЫНДАУДАҒЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ӘСЕРІ ЖӘНЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада қазіргі заманғы технологиялардың, хореографиялық өнердегі педагогикалық үдерістермен технологиялық жетістік құралдарының өзара әрекеттесуі анықталды. Зерттеудің негізі — мұғалімнің білімі мен оны дамытудың диалектикалық ерекшеліктерін ішкі жағынан (екі позициядан) студенттерге көрсету мүмкіндігін қарастыратын балет бишісі мен мұғалімнің тәжірибесі. Осы мақсатқа жету үшін мақаланың авторы түрлі зерттеу әдістерін біріктіреді: тарихи және хронологиялық көзқарас, салыстырмалы талдау түрлері және ғылыми синтез. Бұл инновациялар мен хореографиялық өнердегі алғашқы іргелі және қазіргі заманғы зерттеулерді әртараптандыруға мүмкіндік берді. Зерттеудің қорытындысы бойынша, бүгінгі күні технологиялық және педагогикалық инновациялар бірқатар маңызды артықшылықтарға қарамастан әсер ету шектеріне ие және оқытушының өмірлік тәжірибесін алмастыра алмайды.

Автор туралы

И. Р. Аухадиев
Т. Қ. Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Қазақстан

Ph.D докторант

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Godin B. Innovation Contested: The Idea of Innovation Over the Centuries. Oxfordshire, UK: Routledge. 2015. — 354 pages.

2. Новерр Ж. Ж. Письма о танце / Пер. с фр. под ред. А.А. Гвоздева. 2-е изд., испр. — СПб.: Издательство «Лань»; «Издательство ПЛАНЕТА МУЗЫКИ», 2007. — 384 с.

3. Карп П. М. О балете. — М: Искусство, 1967. — 228 с.

4. Ванслов В. В. Статьи о балете. Музыкально-эстетические проблемы балета. — Л.: Музыка, 1980. — 192 с.

5. Захаров Р. В. Сочинение танца. Страницы педагогического опыта. — М.: Искусство, 1983. — 237 с.

6. Смирнов И. В. Искусство балетмейстера. — М.: Просвещение, 1986. — 192 с.

7. Сошенко И. И. Междисциплинарный характер понятия «Инновации» // Вестник Томского государственного педагогического университета, 2013, №13 (141), 2013. — 136–142 с.

8. Кирягина М. Е. Педагогические инновации в образовании // Вестник Казанского технологического университета, 2012, №18. — 282–284 с.

9. Адилова А. Балалар хорымен жұмыс жасаудың жаңашыл технологиялары // Вестник Казахского государственного женского педагогического университета, 2018, №4 (76). — 207–212 с.

10. Самохин В. Ф. Педагогические инновации в системе профессионального образования: цели и сущность // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена, 2007, №36. — 234–238 с.

11. Пугачев В. М., Газенаур Е. Г. Роль информационных технологий в науке и образовании // Вестник Кемеровского государственного университета, 2009, №3. — 31–35 с.

12. Мелехов А. В. Искусство балетмейстера. Композиция и постановка танца. — Екатеринбург: 2015. — 128 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аухадиев И.Р. ХОРЕГРАФИЯ РЕЖИССЕРЛЕРІН ДАЙЫНДАУДАҒЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ӘСЕРІ ЖӘНЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):281-285.

For citation:


Aukhadiyev I.R. TECHNOLOGIES AND INNOVATIVE APPROACHES IN THE TRAINING OF CHOREOGRAPHERS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):281-285. (In Russ.)

Қараулар: 462


ISSN 2306-5079 (Print)