Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ САПАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕМДІК ИНСТРУМЕНТАРИЙЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада елімізде және Ресейдегі білім сапасын бағалаудың проблемалары, әлемдік білім сапасын өлшеудің инструментарийлері және оларды қолданудың қажеттілігі мен маңызы жан- жақты қарастырылған. Ресейлік ғалым Н.Н. Найденованың білім берудің сапасын мультиплексті өлшеу әдісі және оның құрылымдық жүйесі берілген. Бүгінгі таңда білім беруді модернизациялау бағдарламасын жүзеге асыруда пәнаралық сипаттағы білім берудің сапасын тәуелсіз бағалаудың болғаны қажеттілігін, бағалау жүйесінде қолданылатын инструментарийлердің үлгісін беруде талдау жүргізілген. Сонымен қатар, бағаға әсер ететін әлеуметтік және педагогикалық факторларды ескере отырып, объективті өлшенетін бағалауды беретін білім берудің сапасын бағалау үшін инструментарийлер қатарын қолданудың тәжірибесіне талдау жасалған. Халықаралық зерттеулер бойынша тестілеуге қатысатын оқушылардың алдына қойылған мақсат-міндеттерге сипаттама беріліп, пәнаралық байланыс негізінде оқу, математика және жаратылыстану пәндерінен сауаттылықты бағалау, ақпаратты қайта жаңғырту, интерпретациялау және рефлексиялау бойынша оқышылар дағдыларын бағалау тәсілдері баяндалады. Шет елдердегі және Ресейдегі білім берудің сапасын объективті өлшеудің қазіргі жүйелерінің дамуы, эвалюацияның конструктивистік парадигмасының аясында жүргізілген парадигмада инструментарийдің кемшіліктері мен оның әлсіз жақтары көрсетілген.

Авторлар туралы

Н. Н. Найденова
Білім беруді дамыту стратегия Институты Ресей білім академиясы
Ресей

п.ғ.к., профессор

Мәскеу



Г. Ә. Мұратбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Алматы



Әдебиет тізімі

1. ҰБТжүйесі туралы дау көп. http://www.azattyq.org/content/kazakhstan_school_education_test/24546952.html

2. Кусаинов А.К. Качество образования в мире и в Казахстане. Алматы, 2013. – 196 с.

3. Найденова Н.Н. Индикаторы образования, применяемые в международных сравнительных исследованиях (среди 8 индустриально-развитых стран «G8»). Теоретические исследования 2006. ИТИП РАО. М., 2007

4. Найденова Н.Н. Компетенция «информационная грамотность»- основа качественного высшего образования. Вестник ИТИП РАО. М.: 2008. №2.

5. Найденова Н.Н. Мультиплексное измерение качества школьного образования. Отечественная и зарубежная педагогика. 2012. № 1. С.224-234.

6. Найденова Н.Н. Наднациональный инструментарий измерения качества образования Учитель. 2010. №5. С.40-46.

7. Мұратбаева Г.А., Қоңырбаева С.С. Бағалау өлшемдері – білім сапасын бақылаудың сенімді құралдары. // Тараз мемлекеттік педагогикалық институтының 50 жылдығына арналған «Жас ғалым - 2017» атты VІ халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының еңбектері Қазақстан, Тараз, 2017 жыл, 30 наурыз. Б.13-16.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Найденова Н.Н., Мұратбаева Г.Ә. БІЛІМ САПАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕМДІК ИНСТРУМЕНТАРИЙЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(1):121-130.

For citation:


Naidenova N.N., Muratbaeva G.A. INTERNATIONAL AND KAZAKH TOOLKITS OF ASSESSMENTS OF QUALITY OF. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(1):121-130. (In Kazakh)

Қараулар: 501


ISSN 2306-5079 (Print)