Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КОММЕРЦИЯЛЫҚ БЕЙНЕ ЖАРНАМАДАҒЫ ОПЕРАТОРЛЫҚ ӨНЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада коммерциялық жарнамалық роликтің тұтынушыға әсерінің психологиялық аспектілері талқыланады. Оператор қажетті құрамды жасаған кезде психолог ретінде болады. Коммерциялық жарнамалар жасауда қолданыстағы тәсілдерді талдаушының және оператордың рөлін атқарады. Коммерцияның қажетті эмоционалдық бояуын жасау үшін негізгі операторлық әдістер мен тәсілдерді талдау қажет. Оператордың психологиялық білімдерінің маңыздылығы туралы тұжырымдар келтірілген.

Автор туралы

В. Э. Цой
Т. Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Қазақстан

кинооператор, магистрант

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Ривз Р. Реальность в рекламе. М.: «Библос», 2017.

2. Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы. СПб.: «Питер», 2002.

3. Власова М.Л. Социологические методы в маркетинговых исследованиях. М: Издательство ГУ ВШЭ, 2005.

4. Волынец М.М. Профессия: оператор. М.: «Аспект пресс», 2008.

5. Медынский С.Е. Компонуем кинокадр. М.: «Искусство», 1992.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Цой В.Э. КОММЕРЦИЯЛЫҚ БЕЙНЕ ЖАРНАМАДАҒЫ ОПЕРАТОРЛЫҚ ӨНЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(2):331-336.

For citation:


Tsoy V.E. PSYCHOLOGICAL ASPECT OF CINEMATOGRAPHER WORK IN COMMERCIAL VIDEOS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(2):331-336. (In Russ.)

Қараулар: 414


ISSN 2306-5079 (Print)