Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

СТУДЕНТ-БИОЛОГТАРҒА БІЛІМ БЕРУДЕ ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ «КЕЙС-СТАДИ» ӘДІСІН ПАЙДАЛАНУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада педагогикалық жоғары оқу орнында студенттерге биология пәнінен ағылшын тілінде сабақ беру барысында оқытудың «кейс-стади» интербелсенді әдісін қолданудың мүмкіндіктері сөз болған. Сол сияқты мақалада көптілділіктің проблемалары мен жағымды жақтары айтылған. Қазақстанның тілдерді қолдану аясында қостілділік қашан да талассыз сипатты иеленгендігі мәлім. Мақалада кейстерді шешу сатылары келтірілген, бұл әдісті оқыту үдерісінде қолдану тиімділігі негізделген. «Кейс-стади» студент- биологтардың оқуға деген құлшынысты тудыруға бағытталғандығы айтылған, сол сияқты бұл әдістің білімді өздігінен игеруге және кәсіби жұмысқа деген тәжрибе жинауға тигізетін игі әсері сөз болған.

Авторлар туралы

Р. А. Аманжолов
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

«6D011300-Биология» 3-курс PhD-докторанты

Алматы



К. Ш. Бәкірова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.д. профессор

Алматы



С. К. Иманкулова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

б.ғ.к. профессор

Алматы



Әдебиет тізімі

1. «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Қазақстан Республикасының Заңы (2019.19.04. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен) https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=30119920#pos=0;0

2. «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» 1997 ж. 11 шілдедегі № 151-I Қазақстан Республикасының Заңы (2018.24.05. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен) https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=51008034

3. «Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2011 жылғы 29 маусымдағы № 110 Жарлығы (2015.04.12. берілген өзгерістер мен толықтырулармен) (күші жойылды) https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=31026860#pos=0;0&sel_link=1006910380

4. Абишева Н.М., Мырзашова А.К. Языковое образование как важный фактор модернизации образовательного кластера Казахстана. Proceedings of the International Scientific Conference "Modern Methodology of Science and Education" (September 18, 2017, Warsaw, Poland)/ Архив публикаций – RS Global http://archive.ws-conference.com/wp-content/uploads/pw0282.pdf

5. Сокольская Л.В. Проблемы высшего юридического образования в контексте социокультурных изменений общества // Юридическое образование и наука. 2013. № 3. С. 15-17.

6. Habasisa M., Hlalele D. Using Case Study as a Teaching and Learning Strategy in the Teaching of Economics: A Literature Review. Mediterranean Journal of Social Sciences: MCSER Publishing, Rome-Italy, Vol 5 No 23, November 2014

7. Смолянинова О.Г. Инновационные технологии обучения студентов на основе метода Case Study//Инновации в российском образовании: СПб., М.: ВПО, 2000.

8. Bonney K. M. Case Study Teaching Method Improves Student Performance and Perceptions of Learning Gains. Journal of microbiology and bilogy education, May 2015, p. 21-28 DOI: http://dx.doi.org/10.1128/jmbe.v16i1.846

9. Храмова Ю.Н., Хайруллин Р.Д. Применение метода «кейс-стади» в обучении иностранному языку студентов-юристов неязыкового вуза // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – Тамбов: Грамота, 2016. № 2(56): в 2-х ч., Ч. 2. C. 204-207. ISSN 1997-2911 www.gramota.net/materials/2/2016/2-2/59.html


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аманжолов Р.А., Бәкірова К.Ш., Иманкулова С.К. СТУДЕНТ-БИОЛОГТАРҒА БІЛІМ БЕРУДЕ ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ «КЕЙС-СТАДИ» ӘДІСІН ПАЙДАЛАНУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):19-25.

For citation:


Amanzholov R.A., Bakirova K.Sh., Imankulova S.K. USING THE INTERACTIVE CASE STUDY METHOD IN TEACHING OF BIOLOGY STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):19-25. (In Kazakh)

Қараулар: 609


ISSN 2306-5079 (Print)