Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТАЛДАУДАҒЫ ҚОС ИНТЕГРАЛ ТАҚЫРЫБЫНА ҚАТЫСТЫ СТУДЕНТТІҢ ЖЕТІСТІКТЕРІНІҢ БЕЛСЕНДІ ОКУТЫ СТРАТЕГИЯЛАРЫНЫҢ ӘСЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мұғалімдер математиканы оқытуда көптеген қиындықтарға тап болған кезде оқушылардың қызығушылығын ояту үшін белсенді оқыту тәсілін қолданғаны жөн. Бұл мақалада жоғары математикада қосарланған интегралдар тақырыптары бойынша белсенді оқыту тәсілін қолдануды қарастырады. Белсенді оқытудың тәсілдерін көрсету бірнеше қолайлы стратегияларды таңдадық. Белсенді оқытудің студенттерге әсерін анықтау мақсатында авторлар Сулейман Демирел атындағы университеттің жаратылыстану факультетінің екі курс студенттеріне арнайы зерттеу жұмысын өткізді. Эксперимент тобының жетістіктерін бақылау тобымен салыстыра отырып, авторлар эксперименттік топ математикалық анализде қос интеграл тақырыбында бақылау тобынан едәуір асады деген қорытындыға келді

Авторлар туралы

А. Алмас
Сулейман Демирел Университеті
Қазақстан

докторант PhD, аға оқытушы

Қаскелең



С. Каймак
Сулейман Демирел Университеті
Қазақстан

докторант PhD, аға оқытушы

Қаскелең



Ш. Қадыров
Сулейман Демирел Университеті
Қазақстан

PhD

Қаскелең



Әдебиет тізімі

1. Bonwell, C.; Eison, J. (1991). Active Learning: Creating Excitement in the Classroom AEHE-ERIC Higher Education Report No. 1. Washington, D.C.: Jossey-Bass. ISBN 978-1-878380-08-1.

2. Hiebert, J., & Carpenter, T.P. (1992). Learning and teaching with under-standing. In: D. A. Grouns (Ed.), Handbook of research on mathematics teaching and learning (pp. 65-92). New York: Macmillan.

3. Prince, M. (2004). Does Active Learning Work? A Review of the Research. Journal of engineering education, 93(3), 223-231.

4. Berkeley university of California. (2019). Berkeley center for teaching and learning. Retrieved from Active Learning Strategies: https://teaching.berkeley.edu/active-learning-strategies

5. Barnes, D. R. (1989). Active learning. Leeds University TVEI Support Project.

6. Şahin, M. (2007). The Importance of Efficiency in Active Learning. Journal of Turkish Science Education (TUSED), 4(2).

7. Freeman, S., Eddy, S. L., McDonough, M., Smith, M. K., Okoroafor, N., Jordt, H., & Wenderoth, M. P. (2014). Active learning increases student performance in science, engineering, and mathematics. Proceedings of the National Academy of Sciences, 111(23), 8410-8415.

8. Glenda Anthony(1996) Educational Studies in Mathematics, Volume 31, Number 4, Page 349

9. The Active Learners Institute. (2011, January). The Active Learners Institute. Retrieved from The Active Learners Institute Web site: https://sites.google.com/site/activelearnersinstitute/active-learning-retention-rates

10. Frey, B.B. (2018). Posttest-Only Control Group Design. In: The SAGE Encyclopedia of Educational Research, Measurement, and Evaluation. DOI: https://dx.doi.org/10.4135/9781506326139.n530

11. Grace Adebisi Fayombo (2013) .World Academy of Science, Engineering and Technology International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering Vol:7, No:7


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Алмас А., Каймак С., Қадыров Ш. МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТАЛДАУДАҒЫ ҚОС ИНТЕГРАЛ ТАҚЫРЫБЫНА ҚАТЫСТЫ СТУДЕНТТІҢ ЖЕТІСТІКТЕРІНІҢ БЕЛСЕНДІ ОКУТЫ СТРАТЕГИЯЛАРЫНЫҢ ӘСЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):83-91.

For citation:


Almas A., Kaymak S., Кadyrov S. IMPACT OF THE ACTIVE LEARNING STRATEGIES ON STUDENT’S ACHIEVEMENT WITH RESPECT TO DOUBLE INTEGRALS IN MATHEMATICAL ANALYSIS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):83-91.

Қараулар: 384


ISSN 2306-5079 (Print)