Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНУ: «ТОЛАССЫЗ ТАҚЫРЫПТАРДЫ» ҰЙЫМДАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада университеттің Заманауи әр түрлі пәндеріне лингвомәдени білімнің өзара кірігуі мәселесі қарастырылған. Авторлар жоғары білім беру тәжірибесіне, атап айтқанда, филология факультетінде лингвокультурологиялық бірліктерді оқыту үдерісіне енгізу мәселелері жан-жақты сараланды. Сондай-ақ лингвомәдениеттану ғылыми мәртебесін арттыру жолдарықарастырылды. Авторлар білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында «тіл, мәдениет және жеке тұлға» триадасын қолдану «толассыз тақырыптарды» пайдалана отырып, сабақ өткізу кезінде үлкен мүмкіндіктерге ие екендігін дәлелдейді. Осыған байланысты лингвомәдениеттану академиялық пән ретінде университеттік Заманауи білім беру жүйесінде тиісті орын алуы тиіс.

Авторлар туралы

Г. К. Абдрахман
Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

филол.ғ.к., профессор

Тараз қ.



Г. Б. Исабекова
Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

доктор PhD, доцент

Тараз қ.



Әдебиет тізімі

1. Красавский Н.А. Динамика эмоциональных концептов в немецкой и русской лингвокультурах: Автореф. дис. ... д–ра филол. наук. – Волгоград: «Перемена», 2001. – 38 с., с. 2.

2. Караулов Ю.Н. Русский язык и языковая личность / отв. ред. Д.Н. Шмелев. – М., 1987, c. 4.

3. Баканова Ю.В. Роль языкового поликультурного образования для самоопределения личности // На пересечении языков и культур. Актуальные вопросы гуманитарного знания. — Киров: НРГ «Университет-Плюс», 2013. — С. 176–179.

4. Обновление содержания среднего образования: вопросы и ответы. – Астана, 2017 г. – 18 стр., с. 3.

5. Хроленко А.Т. Основы лингвокультурологии: Учеб. пособие. – 3-е изд., испр. – М.: Флинта: Наука, 2006. – 184 с.

6. Елькин Д.Ю. Художественный текст как объект лингвокультурологического анализа // Молодой ученый. - 2016. - №21. - С. 993-995. - URL https://moluch.ru/archive/125/34754/ (дата обращения: 26.08.2019).

7. Кажигалиева Г.А. Лингвокультурологический комментарий на занятиях по практическому курсу русского языка: Учебное пособие. – Алматы: КазНПУ им. Абая, 2003. – 92 с.

8. Lutz Kasper. Tradition meets technology: acoustical analysis of a Kazakh Dombra with smart phones // ВестникТарГПУ, № 2, 2019. – С.195-20


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абдрахман Г.К., Исабекова Г.Б. ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНУ: «ТОЛАССЫЗ ТАҚЫРЫПТАРДЫ» ҰЙЫМДАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):149-154.

For citation:


Abdrakhman G.K., Isabekova G.B. LINGUACULTUROLOGY: ORGANIZATION OF TEACHING «CROSS-CUTTING TOPICS». Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):149-154. (In Russ.)

Қараулар: 404


ISSN 2306-5079 (Print)