Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ БАҒАЛАУ ҮРДІСІНДЕ ЖЕДЕЛДЕТУ, КҮРДЕЛЕНДІРУ ЖӘНЕ ТЕРЕҢДЕТУ ҚАҒИДАТТАРЫН ҚОЛДАНУ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-67-75

Толық мәтін:

Аннотация

Саралап оқыту тәсілі оқытуды ізгілендірудің ең қажетті шарттарының бірі болып табылады және оқушылардың қабілеттіліктері мен дағдыларын, танымдық іс-әрекеттерін дамытуда маңызды рөл атқарады. Математиканы оқытуда саралап оқытуға қатысты әлемдік бай тәжірибелер жинақталған. Саралап оқыту жоғары сыныптарда математиканы тереңдетіп оқыту, күрделілік деңгейіне қарай түрлі тапсырмаларды, ресурстарды ұсыну, оқушылардың материалды меңгеру қарқыны, жеке, дербес оқыту және т.б. тұрғысынан қарастырылып келді. Қазіргі заман педагогикасы оқытуды ізгілендіру жағдайында саралап оқытуды оқушыға бағыттау, сыныптағы барлық оқушылардың оқу мақсаттарына жетудегі қажеттіліктері мен қабілеттіліктері арқылы қарастырады. Саралап оқытуды қолданудың негізгі үш қағидасын - жеделдету, күрделендіру, тереңдетуді ерекшелеп көрсетеді. Мақалада сабақтағы саралап оқыту мәселелері мен олардың қағидаларына қатысты әдебиеттерге шолу жасалған. Саралап оқыту қағидаларын сабақта қолданудың мысалдары берілген, қалыптастырушы бағалау үдерісіндегі зерттеу нәтижелері барысы кезіндегі тапсырмалардың мысалдары келтірілген.

Авторлар туралы

Б. Т. Есингельдинов
КЕАҚ «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
Қазақстан

Шымкент қ.



Н. Б. Аширбаев
КЕАҚ «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
Қазақстан

Шымкент қ.



Т. Ю. Смирнова
ХББ НЗМ
Қазақстан

Өскемен қаласы



Әдебиет тізімі

1. VanTassel-Baska, J., & Wood, S. (2009). The Integrated Curriculum Model. In J. Renzulli (Ed.), Systems and models in gifted education (2nd ed., pp. 655-691). Mansfield Center, CT: Creative Learning Press.

2. Якиманская И.С. (2000) Технология личностно-ориентированного образования. М.: Сентябрь. -176с.

3. Рубинштейн С.Л. (1958) О мышлении и путях его исследования. - М.: Изд-во АН СССР, 147с.

4. Лиханова Н.Н. (2010) «Технология дифференцированного обучения как фактор преемственности» // Вестник педагогических инноваций №3(23).

5. ТОО «Bilim Media Group» (2017) «Тренды современного образования» – Алматы: ТОО «Bilim Media Group» – 326 с.

6. Rachel Orr (2019) 100 идей для учителей начальной школы: дифференциация. Нур-Султан, Ұлттық аударма бюросы – 132 с.

7. Дорофеев Г.В., Кузнецова Л.В., Суворова С.Б., Фирсов В.В. (1990) Дифференциация в обучении математике//Математика в школе. № 4. С. 15-21.

8. Гусев В.А. (1990) Индивидуализация учебной деятельности учащихся как основа дифференцированного обучения математике в средней школе //Математика в школе. 4 класс. С.27-31.

9. Скотникова Н.М. (1998) Дифференцированная зачетная система контроля и оценки деятельности учащихся 5-6 классов при обучении математике: Дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 : СПб., 1998 130 c.

10. Утеева Р.А. (1998) Теоретические основы организации учебной деятельности учащихся при дифференцированном обучении математике в средней школе: Дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 : Москва, 1998. - 363 c.

11. Утегенова Б. М., Смаглий Т. И., Онищенко Е. А. (2017) Основы дифференциации преподавания и обучения в современной школе Костанай: КГПИ. - 98 с.

12. Жунисбекова Ж.А. (2015) «Дифференцированное обучение учащихся» // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований № 11-5. С. 748-751.

13. Нургабыл Д.Н., Шакен М.М. (2020) Разработка структурных элементов и инструментариев критериального оценивания учебных достижений учащихся // Вестник Казахского Национального женского педагогического университета №4(84). С. 16-22.

14. АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы» (2012) Программа «Развитие одаренности детей», АОО НИШ

15. Выготский Л.С. (1983) Вопросы детской (возрастной) психологии // Собр.соч.: В 6 т. Т.4.

16. Confrey, J., Toutkoushian, E., Shah, M. (2020) Working at scale to initiate ongoing validation of learning trajectory-based classroom assessments for middle grade mathematics. The Journal of Mathematical Behavior. Vol.60. P. 100818.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Есингельдинов Б.Т., Аширбаев Н.Б., Смирнова Т.Ю. МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ БАҒАЛАУ ҮРДІСІНДЕ ЖЕДЕЛДЕТУ, КҮРДЕЛЕНДІРУ ЖӘНЕ ТЕРЕҢДЕТУ ҚАҒИДАТТАРЫН ҚОЛДАНУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):67-75. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-67-75

For citation:


Yessingeldinov B.T., Ashirbaye N.K., Smirnova T.Y. APPLICATION OF THE PRINCIPLES OF ACCELERATION, COMPLICATION AND DEEPENING IN THE ASSESSMENT PROCESS IN MATHEMATICS LESSONS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):67-75. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-67-75

Қараулар: 1320


ISSN 2306-5079 (Print)