Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби дайындығының нәтижесі мен мақсаты, оның кәсіби дайындығы кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуы мен оны қалыптастырудың бастапқы кезеңі ретінде қарастырылады. Кәсіби-педагогикалық құзыреттілік қоғамның сұраныстарын ескере отырып, білім беру мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті құзыреттіліктер тұрғысынан сипатталады. Қазіргі жағдайда білім беруді ақпараттандырудың педагогикалық міндеттерін шешуге дайын кәсіби-мұғалімнің мақсатты дайындығын жүзеге асыруда өзекті міндеттердің арасында сандық білім беру ресурстарын тиімді пайдалану, іріктеу және талдау, сондай-ақ жеке сандық білім беру ресурстарын құру міндеттері бөлініп, негізделген. СБР пайдалану саласындағы маман ретінде бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі - бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби міндеттерін шешудегі бастапқы, негізгі және арнайы құзыреттіліктерінің тұтас жиынтығы болып табылады. Сандық білім беру ресурстарын пайдалану саласындағы маман ретінде бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің сипаттамасы берілген. Бастауыш сынып мұғалімі педагогикалық технологиялар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы білімі мен білігі негізіндегі арнайы құзыреттіліктер ашылып көрсетілген.

Авторлар туралы

С. Қ. Абильдина
Е.А.Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

педагогика ғылымдарының докторы, профессор

Қарағанды қ.

 



К. А. Айдарбекова²
Е.А.Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

6D010200-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығының докторанты 

Қарағанды қ.



Әдебиет тізімі

1. Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы.-Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. Б. 5-8.

2. Колмогорова Л.С. Мотивационный тренинг как средство развития мотивации учения студентов-первокурсников//Психологическое здоровье и психологическая культура в образовании: сб. мат. IV всеросс. науч.-практ. конф. Барнаул, 2011. - С.105-112.

3. Мулдабекова К.Т. Ақпараттық технологиялар арқылы болашақ мамандардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: философия докт. (PhD) ... дис:.- Алматы, 2014

4. Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход. Москва, 2005. - 52 с.

5. Компетентностный подход в педагогическом образовании: Коллективная монография под ред. В.А.Козырева и Н.Ф.Родионовой.- СПб. Изд-во РГПУ им. А.И.Герцена,2004.-392 с.

6. Каракозов С.Д. Развитие предметной подготовки учителей информатики в контексте информатизации образования: автореф. дис.. д-ра. пед. наук. - Москва, 2005. - 43 с.

7. Голованова Н.Ф. Педагогика: Учебник и практикум для академического бакалавриата.- Люберцы: Юрайт, 2016. - 377 c.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абильдина С.Қ., Айдарбекова² К.А. КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):192-199.

For citation:


Abildina S.K., Aidarbekova K.A. FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE IN THE USE OF DIGITAL EDUCATIONAL RESOURCES IN THE EDUCATIONAL PROCESS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):192-199. (In Kazakh)

Қараулар: 606


ISSN 2306-5079 (Print)