Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГЫНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ БАҒАЛАУ КОМПОНЕНТІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада мұғалімнің қызметіндегі бағалау компоненті туралы түсінік берілген. Бағалау - бұл педагогикалық іс-әрекет құрылымының негізгі элементтерінің бірі. Бағалау қызметі педагогикалық қабілеттер, педагогикалық шеберлік, тәжірибе, кәсібилік ұғымдарымен тығыз байланысты. Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін мұғалімнің бағалауының өзіндік ерекшеліктері мен ерекшеліктері бар. Бұл
ерекшеліктер бастауыш сынып оқушыларының педагогикалық бағалауды қабылдауға ең осал және сезімтал екендігінде. Бастауыш сынып оқушысының жеке тұлғалық дамуы көбінесе мұғалімнің бағалау қызметіне байланысты.

Авторлар туралы

Р. О. Кенжетаева
Абай атындағы ҚазҰПУ
Қазақстан

6D010200-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығының 3-курс докторанты

Алматы қ



С. А. Нуржанова
Абай атындағы ҚазҰПУ
Қазақстан

п.ғ.к., аға оқытушы

Алматы қ



Әдебиет тізімі

1. Новиков А.М. Педагогика: словарь системы основных понятий. – М.: Издательский центр ИЭТ, 2013. – 268 с.

2. Педагогика: учебник/ В.Г.Рындак, А.М., Алагулов, Т.В.Челпаненко-М.: ИНФРА-М, 2018. – 427 с.

3. Кузьмина Н.В. Формирование педагогических способностей - Л.: Изд-во ЛГУ, 1961. -98 с.

4. Мищенко А.И. Введение в педагогическую профессию: Уч. пособие. Новосибирск: Изд-во НГПИ, 1991. – 148 с.

5. Полякова Т.С. Анализ затруднений в педагогической деятельности. М.: Педагогика, 1983 -128 с.

6. Резниченко М.Г. Введение в педагогическую деятельность: учебное пособие для студентов факультета начального образования. Самара: Изд-во СГПУ, 2003. – 132с.

7. Маркова А.К. Психология труда учителя. М.: Просвещение, 2013. 192 с.

8. Осокина С.А. Формирование оценочных умений в процессе педагогической подготовки студентов: дисс. к.пед.н. Москва, 2005. – 185с.

9. Доблаев Л.П. Проблемы оценивания в психологии. Саратов. 2017

10. Реан А.А. Психодиагностика личности в педагогическом процессе. СПб., 2016

11. Якунин В.А. Психология учебной деятельности студентов. М., 1994

12. Синебрюхова В.Л. Подготовка студентов педвуза к реализации контрольно-оценочной деятельности учителя начальных классов: дисс. к.пед.н. Сургут: СГПИ. 2000

13. Иващенко Е.В. Профессиональная подготовка будущего учителя начальных классов к оценке учебных достижений школьников: дисс. к.пед.н. Белгород. 2009

14. Ананьев Б.Г. Психология педагогической оценки: Избр.труды: Т. 2. М., 2014.

15. Black P., William D. Seven Strategies of Assessment for Learning. Oxford. 2008. 32 p

16. Методология системы критериального оценивания учебных достижений учащихся: Учебно-метод. пособие / О.И. Можаева, А.С. Шилибекова, Д.Б. Зиеденова. – Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», 2017.

17. Формативное оценивание в начальной школе. Практическое пособие для учителя/ Сост. О. И. Дудкина, А. А. Буркитова, Р. Х. Шакиров. – Б.: «Билим», 2012.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кенжетаева Р.О., Нуржанова С.А. БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГЫНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ БАҒАЛАУ КОМПОНЕНТІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):222-227.

For citation:


Kenzhetaeva R.O., Nurzhanova S.A. EVALUATION COMPONENT IN THE ACTIVITIES OF THE TEACHER OF INITIAL CLASSES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):222-227. (In Russ.)

Қараулар: 422


ISSN 2306-5079 (Print)