Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Бағалау - оқытудың ең маңызды құрамдас бөлігінің бірі болып табылады. Ол оқушының сабақтағы ілгерілеуі туралы ақпарат береді және оқу үдерісін жетілдіруге көмектеседі. Қазіргі уақытта қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау - аса өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін қашықтықтан оқытуға арналған түрлі платформалар бар, дегенмен аталған ресурстар жиынтық бағалауды өткізуге қолайлы бола бермейді. Қашықтықтан оқыту жағдайында жиынтық бағалауды өткізу үшін тапсырмалардың түрлі типтерін қолдануға, тапсырмаларды орындау уақытын анықтауға, автоматты түрде балл қоюға мүмкіндік беретін платформалар ыңғайлы болып табылады. Мақалада бағалауға қатысты әдебиеттерге, қашықтықтан оқытуға, бағалау рәсімдеріне байланысты тапсырмалар құрастырудың тәсілдеріне талдау жасалған, Microsoft Forms платформасы арқылы математика пәнінен сабақтарда жиынтық бағалау тапсырмаларын жүзеге асырудың мысалдары берілген.

Авторлар туралы

Б. Т. Есингельдинов
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Шымкент қ.



Н. К. Аширбаев
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Шымкент қ.



Д. Рақымбек
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Шымкент қ.



Әдебиет тізімі

1. Сорокина В.С. (2010) Анализ понятия «Дистанционное образование» // Вестник Череповецкого государственного университета. №2.

2. Shale D.G. (2005) Toward a reconceptualization of distance education // The American journal of distance education. №5.

3. Панарина Н.А. (2004) Дистанционное обучение: к вопросу об основных понятиях // Социологические исследования. № 4. С. 116-121.

4. Амонашвили Ш. (1984). Воспитательная и общеобразовательная функция оценки учения школьников. Педагогика.

5. Ушинский К.Д. (1990) Избранные педагогические сочинения: В 6 тт. -М., 1990. Т.3,6.

6. Ананьев Б.Г. (1935) Психология педагогической оценки. В кн.: Труды Института по изучению мозга им. В.М. Бехтерева, IV. Л. – 146 с.

7. Выготский Л.С. (1996) Педагогическая психология. М.: Педагогика-Пресс. – 533 с.

8. Фридман Л.М. (1987) Педагогический опыт глазами психолога: Кн. для учителя. М.: Просвещение. - 224 с.

9. Эльконин Д. Б. (1974) Психология обучения младшего школьника. М.

10. Трусов В. П. (1984) Психология межличностного влияния и оценивания. Л.

11. Кроник А.А. (1983) Установка и эталоны межличностного оценивания // Социальная психология личности. М. – 189 с.

12. Black P., Wiliam D. (1989) Inside the black box. Raising standards through classroom assessment. – London: King’s college London school of education.

13. Сагимбаева А.Е., Авдарсоль С., Заславская О.Ю. (2019) Критериальный подход к оцениванию учебных достижений в республике Казахстан // Современные векторы развития образования: актуальные проблемы и перспективные решения: сб. науч. тр. / XI Международ. науч.-практич. конф. «Шамовские педагогические чтения научной школы».

14. Зыкрина С.Ж., Қожабаев Қ.Ғ. (2019) Білім берудің маңызды компоненті ретінде бағалаудың тарихы және қазіргі жағдайы // Вестник Казахского Национального Женского Педагогического Университета. №3(79).

15. Шакиров Р.Х., Буркитова А.А., Дудкина О.И. (2012) Оценивание учебных достижений учащихся: методическое руководство. Бишкек: «Билим». – 80 с.

16. Руководство по критериальному оцениванию для учителей основной и общей средней школ: Учебно-методическое пособие. (2016) / Под ред. О.И. Можаевой, А.С. Шилибековой, Д.Б. Зиеденовой. Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы». ‒ 56 с.

17. ОЭСР (2014). Обзор национальной образовательной политики: Среднее образование в Казахстане. Астана.

18. Постановление Совета народных комиссаров РСФСР №18 от 10 января 1944 г. https://ru.wikisource.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%A1%D0%9D%D0%9A_%D0%A0%D0%A1%D0%A4%D0%A1%D0%A0_%D0%BE%D1%82_10.01.1944_%E2%84%96_18

19. Зыкрина С.Ж., Қожабаев Қ.Ғ. (2019) Математика сабағында интернет-технологияларын қолданудағы тиімді кері байланыстың рөлі // Абай атындағы Қазақ ұлттықпедагогикалық университетiХАБАРШЫ«Педагогика ғылымдары» сериясы. №4(64).

20. Справка и обучение по Forms https://support.microsoft.com/ru-ru/forms

21. Шилибекова А.С., Зиеденова Д.Б., Есингельдинов Б.Т., Абсатова М.Б., Мусина Д.С. (2017) Разработка инструментов оценивания учащихся (в рамках обновления содержания образования). Учебно-метод. пособие. Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы». - 86 с.

22. Burton S., Sudweeks R., Merrill P., Wood B. (1991) How to Prepare Better Multiple-Choice Test Items: Guidelines for University Faculty: https://testing.byu.edu/handbooks/betteritems.pdf

23. Callan G. L., Cleary T. J. (2018). Multidimensional assessment of self-regulated learning with middle school math students. School Psychology Quarterly, 33(1), 103-111.

24. Глинская Н.В. (2014) Процесс оценивания как инструмент управления качеством результатов при реализации требований ФГОС // Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии: сб. ст. по матер. XXXVII междунар. науч.-практ. конф. № 2(37). Новосибирск: СибАК.

25. Clay B. (2001) A Short Guide to Writing Effective Test Questions Designed https://www.k-state.edu/ksde/alp/resources/Handout-Module6.pdf


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Есингельдинов Б.Т., Аширбаев Н.К., Рақымбек Д. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):47-54.

For citation:


Yessingeldinov B.T., Ashirbaev N.K., Rakhymbek D. ASSESSMENT OF STUDENTS’ LEARNING ACHIEVEMENTS OF MATHEMATICS IN THE CONDITIONS OF DISTANCE LEARNING. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):47-54. (In Russ.)

Қараулар: 604


ISSN 2306-5079 (Print)