Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚОЛДАНБАЛЫ ЕСЕПТЕРДІҢ БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі уақытта студенттерге математиканы оқытуда шындықпен туындайтын мәселелерді шешуде оның практикалық маңыздылығын көрсету өте маңызды. Реалистік математиканың мақсаты - қолданбалы контекстік есептер арқылы қызықты және пайдалы оқыту. Алайда, оқытушылар студенттердің математикалық талдау, Ықтималдық теориясы, Математикалық статистика, алгебра және геометрия бөлімдерін оқуы кезінде қолданбалы есептерді таңдау және жіктеу мәселесін өткір қойып отыр. Қолданбалы мазмұны бар математикадағы есептерді олардың күрделілік деңгейіне қарай жіктеу өте маңызды. Авторлар қолданбалы есептерді қолданудың ең тиімді әдіснамалық тәсілдерін сипаттайды. Теориялық біліммен қатар студенттерде өздерінің қолданбалы міндеттерін жасау бойынша практикалық біліктер мен дағдыларды қалыптастыру қажет.

Авторлар туралы

Д. Б. Тойбазаров
І. Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
Қазақстан

Талдықорған қ.



М. Тажиев
Өзбекстан Республикасы ЖОАКБМ жанындағы жоғары және арнайы орта кәсіби білім беруді дамыту орталығы
Өзбекстан

Ташкент қ.



М. М. Токанов
І. Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
Қазақстан

Талдықорған қ.



Әдебиет тізімі

1. Абылкасымова А.Е., Жумагулова З.А. (2016) О некоторых аспектах содержания математического образования в школе и педвузе // Наука и школа. Москва. №1. С. 157-161

2. Laurens T., Batlolona F. A., Batlolona J. R., Leasa M. (2018) How Does Realistic Mathematics Education (RME) Improve Students’ Mathematics Cognitive Achievement? Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(2), 569-578. https://doi.org/10.12973/ejmste/76959

3. Шуиншина Ш.М., Альпеисов Е.А., Ахметова Б.С., Туяков Е.А., Адамова М.Е. (2019) Некоторые вопросы модернизации системы образования Казахстана // Современные проблемы науки и образования. №2. URL: http://www.science-education.ru/ru/article/view?id=28692 (дата обращения: 10.04.2020).

4. Ахметова К.П. (2017) Математическая грамотность. Часть 1. Алматы: Дайыр Баспа. - 160 с.

5. Забелина С.Б., Пинчук И.А. (2017) Учебные прикладные задачи в методической подготовке учителя математики // Вестник Московского государственного областного университета. Серия: Педагогика. № 2. C. 89–96. DOI: 10.18384/2310-7219-2017-2-89-96

6. ГОСО РК. Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 604 https://www.enu.kz/downloads/iyun/goso-2018-mag-doc.pdf

7. Bushmeleva N.A., Sakhieva R.G., Konyushenko S.M., Kopylov S.M. (2018). Technology for Teaching Students to Solve Practice-Oriented Optimization Problems in Mathematics. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(10), em1605. https://doi.org/10.29333/ejmste/93678

8. Егупова М.В. (2007) Об основных требованиях, предъявляемых к задачам с прикладным содержанием в курсе школьной математики // Наука и школа. Москва. №3. С.33-37.

9. Терешин Н.А. (1990) Прикладная направленность школьного курса математики // Кн. для учителя. – Москва: Просвещение. – 96 с.

10. Бекболганова А.К., Омарбаева Б.К., Кунанбай С. (2015) Сущность прикладной направленности обучения математике // Евразийский Союз Ученых. №10-4 (19). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/suschnost-prikladnoy-napravlennosti-obucheniya-matematike (дата обращения: 10.04.2020).

11. Фридман Л.М. (2009) Основы проблемологии. Уч. пособие. М.: Либроком. – 244 с.

12. Колягин Ю.М., Пикан В.В. (1985) О прикладной и практической направленности обучения математике // Математика в школе. №6. С.26-29.

13. Проектирование содержания курсов по выбору для профильной школы (2013) Методическое пособие. Астана: Национальная академия образования им. И. Алтынсарина. - 74 с.

14. Тойбазаров Д.Б., Тажиев М., Сеитова С.М. (2019) Решение прикладных задач как средство профессиональной подготовки будущих учителей математики // Вестник Казахского национального женского педагогического университета. №3 (79). С.69-75.

15. Фирсов В.В. (2006) О прикладной ориентации курса математики // Математика в школе. №6. С. 2-3.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тойбазаров Д.Б., Тажиев М., Токанов М.М. ҚОЛДАНБАЛЫ ЕСЕПТЕРДІҢ БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):55-63.

For citation:


Toibazarov D.B., Tazhiev M., M.M. PROBLEMS OF USING APPLIED TASKS IN TEACHING MATH STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):55-63. (In Russ.)

Қараулар: 475


ISSN 2306-5079 (Print)