Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІККЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТҰТЫНУШЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНДАҒЫ ГЕНДЕРЛІК АЙЫРМАШЫЛЫҚТАР: ОРТАЛЫҚ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚЖАЙЛЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІ САЛАСЫНДАҒЫ ЗЕРТТЕУ

Толық мәтін:

Аннотация

Өнімдерді жеке тұтынушыға бейімдеу және қызметтерді жеке клиенттер талғамына сай түрлендірудің қазіргі тенденциялары тұтынушылар қажеттіліктерін егжей-тегжейлі талдау қажеттілігін туғызды. Бұл өз кезегінде тұтынушылардың дұрыс іріктелген сегменттеріне бағытталған бірегей ұсыныстар жасау үшін өте маңызды. Зерттеу ауқымы Орталық Қазақстанды, атап айтқанда Ұлытау өңірін қамтиды. Бұл эмпирикалық зерттеу сауалнамаға негізделген сандық зерттеу әдісі бойынша жүзеге асырылды. Сауалнамалар страталық кездейсоқ іріктеу әдісімен әлеуетті клиенттер арасында таратылды. Тұтынушылардың мінез-құлқындағы гендерлік айырмашылықтар SPSS.22 бағдарламасын қолдана отырып, T-test сараптамалық талдау әдісін қолдану арқылы тексерілді. Нәтижелер экотуризм мен экологиялық жауапкершілікке негізделген қонақжайлылық қызметтерге қатысты ерлер мен әйелдердің тұтынушылық сегменттері арасында айтарлықтай артықшылықтардың бар екенін және әр сегмент жеке маркетингтік тәсілді қажет ететіндігін көрсетті.

Автор туралы

А. С. Кенебаева
Әлеуметтік және гендерлік зерттеулер институты, Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Jucan, M.S., & Jucan, N.C. (2013). Gender Trends in Tourism Destination, Procedia - Social & Behavioural Sciences, 92:437-444.

2. Kim, D-Y., Lehtob, X.Y., & Morrison, A.M. (2007). Gender differences in online travel information search: Implications for marketing communications on the internet, Tourism Management, 28: 423–433.

3. Ibanescu, B., Gheorghiu, A., & Stoleriu, O.M. (2018). Gender differences in tourism behaviour in the European Union, Eastern Journal of European Studies, 9(1): 23-43.

4. Pritchard, A. (2007), Tourism and gender: Embodiment, sensuality and experience, Wallingford: Cabi.

5. OECD, (2008), Gender and Sustainable Development: maximizing the economic, social and environmental role of women, Paris.

6. Khoo-Lattimore, C. & Prayag, G.(2015). The girlfriend getaway market: Segmenting accommodation andservice preferences. International Journal of Hospitality Management, 45: 99–108.

7. Ćurcic, N., Zakic, L., & Galantić., M. (2009). Segmentation of tourist markets – women as consumers. Geogra. Temisiensis, 19 (1–2): 67-74.

8. Moutinho, L., (2011). Strategic management in tourism. 2nd. Wallingford, Oxfordshire, Cambridge, MA: CABI.

9. Kadirbaeva D.А. & Тuleshova К.А. (2016). Ecotourism excursion routes of Ulytau region. Bulletin of the Karaganda State University: Biology. Medicine. Geography series, 2 (82): 119-126.

10. Oh, H., Parks, S.C., & Demicco, F.J. (2002). Ageand Gender-Based Market Segmentation. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 3(1): 1-20, doi: 10.1300/J149v03n01_01.

11. Lin, J.-H., Lee, S.-J., Yeh, Ch., Lee, W-H., & Jehn-Yih Wong, J.-Y. (2014). Identifying Gender Differences in Destination Decision Making. Journal of Tourism & Recreation, 1(1):1-11.

12. Dennis, C., & McCall, A. (2005). The Savannah hypothesis of shopping. Business Strategy Review, 16(3):12-16.

13. Mitchell, V.M., & Walsh, G. (2004). Gender differences in German consumer decision-making styles. Journal of Consumer Behaviour, 3(4): 331–346.

14. Mooney, S.K. (2020). Gender research in hospitality and tourism management: time to change the guard. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32 (5):1861-1879.

15. Currie,D.H., & Ronnie Vernooy, R. (2010). Social and Gender Analysis in Development Practice: Lessons from the Field. Gender, Technology and Development, 14(1):1-23.

16. Rao, N. & Sweetman, C. (2014). Introduction to Gender and Education. Gender and Development, 22(1): 1-12, doi:10.1080/13552074.2014.902230.

17. Garcia-Solarte, M., Garcia-Perez de Lema, D. & Madrid-Guijarro, A. (2018). Gender diversity and its impact on high-tech SMEs’ organizational leadership. Gender in Management, 33(6):499-523.

18. Maclaran, P. & O. Kravets, O. (2018). Feminist Perspectives in Marketing: Past, Present and Future. In The Routledge Companion to Critical Marketing, edited by M. Tadajewski, M. Higgins, N. Dhlokia, J. Denigri-Knott, and R. Varman, forthcoming. London: Routledge.

19. Ratten, V. (2017). Gender Entrepreneurship and Global Marketing. Journal of Global Marketing, 30(3): 114-121, doi:10.1080/08911762.2017.1316532.

20. Walter, P. (2015). Gender analysis in community-based ecotourism. Tourism Recreation Research, 36(2):159-168.

21. Scheyvens, R. (2007). Ecotourism and Gender Issues. In Higham, J. (Ed) Critical Issues in Ecotourism. Oxford. Butterworth-Heinemann: 185-213.

22. Swain, B.S., & Swain, M.B. (2004). An Ecofeminist Approach to Ecotourism Development. Tourism Recreation Research, 29(3): 1-6.

23. Juric, B., Cornwell, T.B., & Mather, D. (2002). Exploring the usefulness of an ecotourism interest scale. Journal of Travel Research, 40: 259-269.

24. Darumurtia, R., Ricky Avenzorab, R., Tutut Sunarmintoc, T. & Mutiarad, B. (2019). Gender Aspect of Tourist Behavior in Eco-Village Tourism Destination. International Journal of Sciences: Basic and Applied Research, 46(2):115-127.

25. Kasliwal, N. & Srishti Agarwal, S. (2015). An exploratory study on women’s perception and choice of preference towards the green attributes of hotel industry. International Journal of Engineering Technology, Management and Applied Sciences, 3(1):304-312.

26. Han, H., Hsu, L. T. J., Lee, J. S., & Sheu, C. (2011). Are lodging customers ready to go green? An examination intentions. Journal of Sustainable Tourism, 18(7): 901–914, doi:10.1080/09669581003777747.

27. Kang, K., Stein, L., Heo, C. Y., & Lee, S. (2012). Consumers’willingness to pay for green initiatives of the hotel industry. International Journal of Hospitality Management, 31(2): 564–572, doi:10.1016/j.ijhm.2011.08.001.

28. Saad, G. & Gill, T. (2000). Application of evolutionary psychology in marketing. Psychology & Marketing, 17 (12):1005–1034.

29. Han, H., Hsu, L-T., & Lee, J-S. (2009). Empirical investigation of the roles of attitudes toward green behaviors, overall image, gender, and age in hotel customers’ eco-friendly decision-making process. International Journal of Hospitality Management, 28:519–528.

30. Melnyk V., Osselaer, S.M.J., & Bijmolt, T.H.A. (2009). Are Women More Loyal Customers Than Men? Gender Differences in Loyalty to Firms and Individual Service Providers. Journal of Marketing, 73: 82–96.

31. Tifferet, S., & Herstein, R. (2012). Gender differences in brand commitment, impulse buying, and hedonic consumption. Journal of Product & Brand Management, 21(3):176 – 182.

32. Kraljević, R., & Zrinka Filipović, Z. (2017). Gender differences and consumer behavior of Millennials. Acta Economica Et Turistica, 3(1): 1-98.

33. Meng, F., & Uysal, M. (2008). Effects of Gender Differences on Perceptions of Destination Attributes, Motivations, and Travel Values: An Examination of a Nature-Based Resort Destination. Journal of Sustainable Tourism, 16(4): 445-466.

34. Kenebayeva, A.S.(2014). A study of consumer preferences regarding agritourism in Kazakhstan. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 6(1): 27-39.

35. Swarbrooke, J.; Beard, C.; Leckie, S. & Pomfret, G. (2003). Adventure Tourism: The New Frontier, Oxford: Butterworth-Heinemann.

36. Croson, R. & Gneezy, U. (2009). Gender differences in preferences. Journal of Economic Literature, 47(2): 1–27.

37. Omar, S.I., Abooali, G., Mohamed, B. & Diana Mohamad, D. (2014). Gender Differences in Perceived Importance and Performance of Penang Island Attributes. SHS Web of Conferences, doi:10.1051/shsconf/201412010.

38. Z. Mceczkowski (1990). World trends in tourism and recreation, New York: Peter Lang.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кенебаева А.С. ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІККЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТҰТЫНУШЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНДАҒЫ ГЕНДЕРЛІК АЙЫРМАШЫЛЫҚТАР: ОРТАЛЫҚ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚЖАЙЛЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІ САЛАСЫНДАҒЫ ЗЕРТТЕУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):140-147.

For citation:


Kenebayeva A.S. GENDER DIFFERENCES IN ECO-FRIENDLY CONSUMER BEHAVIOUR: INSIGHTS FROM TOURISM AND HOSPITALITY SECTOR OF CENTRAL KAZAKHSTAN. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):140-147.

Қараулар: 405


ISSN 2306-5079 (Print)