Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЭМОЦИОНАЛДЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС - ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕНІҢ НЕГІЗГІ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада қазіргі таңдағы педагогика және психология ғылымындағы өзекті мәселердің бірі - эмоционалдық қарым-қатынас отбасылық тәрбиенің негізгі факторы ретінде қарастырылады. Отбасылық тәрбие - бұл ата-аналардың белгілі бір қасиеттерді, іскерлікті қалыптастыру мақсатында жүзеге асыратын мақсатты, саналы түрде жүргізілетін фактор. Отбасының тәрбие тетігін нығайту негізінде отбасындағы ересектер дұрыс деп санайтын мінез-құлықты көтермелеп, белгіленген ережелер мен белгілі бір нормалар жүйесін енгізеді, оларды сақтап біртіндеп әдетке және ішкі қажеттілікке айналдырады. Сондай-ақ, отбасындағы сәйкестендіру тетігі - бала ата-аналарға еліктеп өседі, олардың іс-әрекетіне бағдарланып, ата- анасы сияқты болуға тырысады. Мақалада отбасындағы эмоционалдық қарым-қатынастың үш тобы мен ана тәрбиесінің екі стилі бөліп көрсетіледі және тұлғааралық эмоционалдық қатынастардың негізі түрлері қамтылған.

Авторлар туралы

П. К. Искакова
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

Түркістан



Ж. Әбділәкім
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

Түркістан



Әдебиет тізімі

1. Михащенко А.Л. (2011) Семейная педагогика: Антология педагогической мысли. Курган.: Изд-во Курганского гос ун-та. - 304 с.

2. Жарықбаев Қ.Б. (1996) Қазақ психологиясының тарихы. Алматы: Қазақстан. -160 б.

3. Эльконин Д.Б. (1991) Психологические вопросы формирования учебной деятельности. Вопросы психологии обучения и воспитания/ Под ред. Г.С.Костюка. М. - 360 с.

4. Каирова Б.К., Тойымбетова Д.С. (2016) Отбасылық өмір психологиясы. Қостанай: ҚМПИ. – 144 б.

5. Фромм Э. (2004) Анатомия человеческой деструктивности: пер. с нем. Э.Телятниковой. М.: АСТ. - 635 с.

6. Галасюк И.Н., Шинина Т.В. (2019) Семейная психология: методика «Оценка детско-родительского взайммодействия». М.: Юрайт. -223 с.

7. Андреева Т.В. (2004) Семейная психология. СПб.: Речь.- 244 с.

8. Эйдемиллер Э.Г., Юстицкий В.В. (2000) Психология и психотерапия семьи. СПб.: Питер. - 519 с.

9. Baron R.A., Richardson D.R. (1994) Human aggression. New York: Plenum Press. – 420 p.

10. Ауталипова Ұ.И., Сақтағанова Т.С., Құрбанова И. (2016) Отбасы психологиясы. Алматы: Отан. - 105 б.

11. Филиппова Г.Г. (2002) Психология материнства. М.:Изд-во Института Психотерапии. - 240 с.

12. Кряжева Н. (1996) Развитие эмоционального мира у детей. Популярное пособие для родителей и педагогов. Ярославль. - 280 с.

13. Жүндібаева Т.Н. (2014) Отбасы педагогикасы. Алматы: Экономика. - 312 б.

14. Ратанова Т.А., Шляхта Н.Ф. (2000) Психодиагностические методы изучения личности. М. - 386 с.

15. Atemova K., Kabekeyeva K., Iskakova P., Zhumadullaeva A., Belgibayeva G. (2018) Application of national values in family training of Kazakh people. Journal of Advanced Pharmacy Education and Research. V. 8. Iss. 4. P. 45-50

16. Bowlby J. (1988) Attachment, communication, and the therapeutic process. A secure base: Parent-child attachment and healthy human development, P. 137-157.

17. Lunkenheimer E., Hamby C.M., Lobo F.M., Cole P.M., Olson S.L. (2020) The role of dynamic, dyadic parent–child processes in parental socialization of emotion. Developmental Psychology, 56(3), 566–577. https://doi.org/10.1037/dev0000808


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Искакова П.К., Әбділәкім Ж. ЭМОЦИОНАЛДЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС - ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕНІҢ НЕГІЗГІ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):177-187.

For citation:


Iskakova P.K., Abdilakim Zh. EMOTIONAL COMMUNICATION AS THE BASIC FACTOR OF FAMILY EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):177-187. (In Kazakh)

Қараулар: 545


ISSN 2306-5079 (Print)