Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ШЕТТІЛДІК БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫН ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ДАМЫТУДЫҢ МӘДЕНИЕТТАНУ АСПЕКТІСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Аталмыш мақалада бастауыш мектепте шетел тілін оқыту үдерісінде оқушының дамуының мәдениеттану аспектісінің теориялық ережелері мен практикалық мәселелері қарастырылады. Авторлар мәдениетті тұлғаны қалыптастыру және мәдениетаралық қарым-қатынастың негізін айқындайтын факторлардың бірі ретінде қарастырады. Мақалада мәдениет пен тілдің арақатынасы мәселелері талқыланады, оқытылатын тіл елдеріндегі әлеуметтік-мәдени болмысты модельдейтін жағдайлар туғызу мәселелері зерттеледі. Авторлар балалар мәдениеттану аясында мазмұнын толықтыру мақсатында "Шетел тілі" пәні бойынша құрастырылған типтік оқу жоспарына қосымша материалдар мен тақырыптарды ұсынады, олар бастауыш сыныптарда ағылшын тілі сабағының тартымдылығын еселей түседі. Мақалада эксперименталды жұмыстың нәтижелері және зерттелетін мәселе бойынша негізгі қорытындылар баяндалады. Зерттеу мәдениетаралық коммуникация мәселелерімен айналысатын ғалымдардың, белгілі отандық және шетелдік әдіскерлердің ғылыми жұмыстарына, озық педагогикалық тәжірибеге, авторлардың жеке ізденістеріне негізделген.

Авторлар туралы

Ж. Кагазбаев
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

Қарағанды



А. К. Китибаева
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

Қарағанды



Г. Ж. Алдабаева
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Қазақстан

Қарағанды



Әдебиет тізімі

1. Сафонова В.В. (2017) «Детское культуроведение как неотъемлемая часть современного начального языкового образования в России» // Иностранные языки в школе. М.: Просвещение. № 12, с. 2-16.

2. Об особенностях организации учебно-воспитательного процесса в организациях среднего образования Республики Казахстан в 2019-2020 учебном году: Инструктивно-методическое письмо. – Нур-Султан: Национальная академия образования им. И. Алтынсарина, 2019. – 476 с.

3. Назарбаев Н.А. (2018) Новые возможности развития в условиях четвертой промышленной революции. «Официальный сайт Президента Республики Казахстан» [В Интернете]. Available:https://www.akorda.kz/ru/addresses/addresses_of_president/poslanie-prezidenta-respubliki-kazahstan-n-nazarbaeva-narodu-kazahstana-10-yanvarya-2018-g

4. Gay G. (2010) Culturally Responsive Teaching: Theory, Research, and Practice, Second Edition. USA, New York: Teachers College Press, Columbia University. – 289 p.

5. Lehnert, T.E., Krolak-Schwerdt, S., Hörstermann T. (2018). Language and nationality attitudes as distinct factors that influence speaker evaluations: Explicit versus implicit attitudes in Luxembourg. Language & Communication. Oxford, UK. Vol. 61, p. 58-70.

6. Mikhaleva L.V., Régnier J.-C. (2014). Parallel Study of Native and Target-language Cultures in Foreign Language Teaching. Procedia - Social and Behavioral Sciences. № 154, p.118-121. The XXV Annual International Academic Conference, Language and Culture, 20-22 October 2014.

7. Hofstede G. (1991) Cultures and Organizations: Software of the mind. London: McGraw Hill. Print. – 306 p.

8. Белая Е.Н. (2011) Теория и практика межкультурной коммуникации: учебное пособие. Москва: Форум. – 208 с.

9. Kramsch C. (1993) Context and Culture in Language Teaching. Oxford: Oxford University Press. – 295 p.

10. Kunanbayeva S.S. (2013) The modernization of foreign language education: the linguocultural – communicative approach. United Kingdom. London: Hertfordshire Press. – 294 p.

11. Penny Ur. (1996) A course in language teaching. Practice and theory. Trainee book. Cambridge: Cambridge University Press. – 389 p.

12. Никитенко З.Н. (2019) Личностно-развивающее иноязычное образование в начальной школе: монография. М.: Прометей. – 355 с.

13. Nunan, D. (1999) Does younger= better? TESOL Matters 9(3):3.

14. Harmer J. (2010) The practice of English language teaching, Fourth edition. London: "Pearson Longman". – 448 p.

15. Гумбольдт В. фон. (2000) Избранные труды по языкознанию. Москва: Прогресс. – 400 с.

16. Гальскова Н.Д., Никитенко З.Н. (2004) Теория и практика обучения иностранным языкам. Методическое пособие. Москва: Айрис Пресс. – 240 с.

17. Rizwana Habib Latha (2005). A Reading Programme for Elementary Schools. English Teaching Forum. Vol.43, №1. p. 18-23.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кагазбаев Ж., Китибаева А.К., Алдабаева Г.Ж. ШЕТТІЛДІК БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫН ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ДАМЫТУДЫҢ МӘДЕНИЕТТАНУ АСПЕКТІСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(2):160-169.

For citation:


Kagazbayev Zh., Kitibayeva A.K., Aldabayeva G.Zh. THE CULTURAL ASPECT OF GRADE SCHOOLER’S DEVELOPMENT AS A PERSONALITY WITHIN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(2):160-169. (In Russ.)

Қараулар: 414


ISSN 2306-5079 (Print)