Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ТІЛДІК КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІК КОМПОНЕНТТЕР АЯСЫНДА БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГІНІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада мектепке дейінгі педагогтердың тілдік коммуникативтік құзыреттілікті дамытуда тілдік компоненттердің маңыздылығы айтылады. Соның ішінде лингвистикалық, социолингвистикалық және прагматикалық компоненттер, бұл арқылы болашақ маман өз саласының аясында қарым –қатынас жасап, бәсекеге қабілеттілігін дамытады. Себебі, бұл жалпы еуропалық шетел тілін меңгеру стандартынта нақты дәлелденген. Осыған орай, болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогін даярлауда осы компоненттер құзырлы маман болуға септігін тигізері сөзсіз. Сонымен қатар, үштілділік қағидасын іске асыра отырып, тілдік коммуникативтік дағдысын дамытумектепке дейінгі ұйым - орта мектеп - жоғары оқу орындар арасындағы сабақтастық өз дәрежесінде орын алу үшін бұл мәселе мемлекет деңгейінде заңдастырылуы қажет.

Автор туралы

С. Т. Тлеубай
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. ҚР БҒМ (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі) (2012) Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіні дамыту мен мәртебесі туралы есеп.

2. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 13 мамыр 2016 ж. №292 қаулысымен бекітілген Жоғары Білім Берудің Мемлекеттік Жалпыға міндетті Стандарты

3. 2015 жылға дейінгі Қазақстан Республикасының білім беру тұжырымдамасы (2004) // Қазақстан мұғалімі. 15 қаңт.— 40–48-б.

4. Littlewood W. (2014) Communication-oriented language teaching: Where are we now? Where do we go from here? Language Teaching, 47(3), 349-362. DOI: 10.1017/S0261444812000134.

5. Madjarova T., Botsmanova M., Stamatova T. (2001) I thought my teacher fancied me. In M. Byram, A. Nicholas, & D. Stevens (Eds.), Developing intercultural competence in practice (pp. 236-245). Exeter: Multilingual Matters Ltd.

6. Council of Europe (CoE) (2001) Common European Framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment (CEFR), Strasbourg: Council of Europe.

7. Пассов Е. И. (2007) Содержание иноязычного образования как методическая категория // Иностранные языки в школе. №7

8. Манкеш А. Е., Тлеубай С. Т. (2019) Үштілді білім беру жағдайында мектепке дейінгі ұйым мамандарының тілдік коммуникативтік құзыреттілігі // «Білім беру жүйесін модернизациялау: тенденциялар, проблемалар және перспективалар» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция. Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТ университеті, Алматы. Б. 260-264

9. Леонтьев А. А. (1997) Психология общения. М.: Московский психологосоциальный ин-т; Воронеж: Изд-во НПО «МОДЭК». - 416 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тлеубай С.Т. ТІЛДІК КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІК КОМПОНЕНТТЕР АЯСЫНДА БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГІНІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):182-187.

For citation:


Tleubay S.T. DEVELOPMENT OF COMPETITIVENESS OF TEACHERS OF PRESCHOOL ORGANIZATION BY MEANS OF LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPONENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):182-187. (In Kazakh)

Қараулар: 350


ISSN 2306-5079 (Print)