Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАЛАЛЫҚ ШАҚТА ГЕНДЕРЛІК СӘЙКЕСТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада гендерлік сәйкестік мәселесінің теориялық негіздері қарастырылған. Бастауыш сынып жа- сындағы балалардың жыныстық рөлдік сәйкестігінің психологиялық ерекшеліктері және осы үрдіске жақын қор- шаған ортаның ықпал ету мүмкіндіктерін анықтауды теориялық тұрғыдан негізделді. Бастауыш сынып жасындағы балалардың гендерлік дамуын, соған сәйкес өзін-өзі бағалау сапаларының қалыптасуын, гендерлік ерекшеліктеріне байланысты әлеуметтік қысым көрсету ықтималдығын зерттеудегі негізгі теориялық көзқарастарды талданды. Со- нымен бірге бастауыш сынып жасындағы балалардың гендерлік сәйкестігі, психологиялық ерекшеліктері, балала- рдың тұлғалық қалыптасуына ықпалы сипатталады. Бастауыш сынып жасындағы балалардың гендерлік сәй- кестігінің қалыптасуына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік-мәдени факторлар анықталды.

Авторлар туралы

Г. Б. Исмагамбетова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



А. Ж. Аяпбергенова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Мухина В. С. (2003) Возрастная психология феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ.вузов. 7 изд., стереотип. М.: Издательский центр «Академия». – 456 с.

2. Радина Н. К. (2003) Изучение гендерной идентичности методом фокус-группы // Практикум по гендерной психологии / под ред. И.С.Клециной. СПб. С. 243-255.

3. Baumeister R. F., Sommer K. L. (1997) What do men want? Gender differences and two spheres of belongingness: comment on Cross and Madson // Psychological bulletin. P. 38-44.

4. Божович Л. И. (2001) Проблемы формирования личности: Избр. психол. тр. / Под ред. Д.И. Фельдштейна ; Рос. акад. образования, Моск. психол.-соц. ин-т. 3-е изд. М. : МПСИ. С. 342-348.

5. Слободчиков В. И., Исаев Е. И. (2013) Психология развития человека. Развитие субъективной реальности в онтогенезе. Учебное пособие. Москва: ПСТГУ. - 242 с.

6. Алешина Ю. Е., Волович А. С. (1991) Проблемы усвоения ролей мужчины и женщины // Вопросы психологии. №4. С. 74-82.

7. Фрейд З. (1989) Введение психоанализ. М.: Наука 1989. С. 369-385.

8. Кон И. С. (1975) Половые различия и дифференциация социальных ролей // Соотношение биологического и социального. М. – 205 с.

9. Клецина И. С. (1998) Гендерная социализация. СПб.: Издательство РГПУ им. А.И. Герцена. – 92 с.

10. Штылева Л. В. (2001) Оценка эффективности гендерного просвещения педагогов как социальной технологии изменения профессионального сознания // Гендерный подход в дошкольной педагогике теория и практика. Ч.1. Мурманск. С. 58-67.

11. Дьяченко Т. (2001) Исследование причин гендерного насилия в школе // Интернет-материалы конференции по гендерным исследованиям. Мурманск.

12. Прозументик О. В. (1999) Становление полового самосознания в старшем дошкольном возрасте. Автореф. дисс. канд. психол. Наук. М. -23с. https://www.dissercat.com/content/stanovlenie-polovogo-samosoznaniya-v-starshem-doshkolnom-vozraste

13. Hunt S. (2017) An Introduction to the Health of Two-Spirit People: Historical, contemporary and emergent issues. National Collaborative Centre Aboriginal Health. https://www.ccnsa-nccah.ca/docs/emerging/RPT-HealthTwoSpirit-Hunt-EN.pdf

14. Беркимбаева Ш. К., Кожахметова К. Ж., Соловьева Г. Г., Юнусова М. С., Тайшикова К. Ж. (2011) Гендерный подход в системе образования Республики Казахстан. Алматы. –302 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Исмагамбетова Г.Б., Аяпбергенова А.Ж. БАЛАЛЫҚ ШАҚТА ГЕНДЕРЛІК СӘЙКЕСТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):202-209.

For citation:


Ismagambetova G.B., Ayapbergenova A.Zh. THEORETICAL FOUNDATIONS OF THE PROBLEM OF GENDER IDENTITY FORMATION IN CHILDHOOD. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):202-209. (In Kazakh)

Қараулар: 434


ISSN 2306-5079 (Print)