Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ МУЗЫКА МҰҒАЛІМІНІҢ ОРЫНДАУШЫЛЫҚ-СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІНЕ РЕФЛЕКСИВТІ ҚАТЫНАСЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада «рефлексия» ұғымының мәні мен мазмұндық сипаттамасы қарастырылады. Жеке тұлғаның өз қызметіне рефлексивтік қатынасы іс-әрекетін терең түсінуінің, сыни талдауының және конструктивті жетілдірудің аса маңызды шарттарының бірі болып табылады. Өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, рефлексия сияқты оқу ісәрекетінің маңызды кезеңдерін меңгеру болашақ музыка мұғалімдеріне өзіндік орындаушылық-сөйлеу қызметін өз бетінше жоспарлауға, талдауға, бағалауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, өз алдына жаңа шығармашылық оқу міндеттерін қоюға, оларды шешу және жетілдіру жолдарын табуға бағыттайды. Болашақ мамандардың рефлексиялық дағдылары жүйелі түрде дамып, нәтижесінде олардың педагогикалық шығармашылығының жетекші тетіктерінің бір ұстанымы ретінде болуы тиіс.

Авторлар туралы

М. С. Султанова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



А. Б. Даркембаева
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Кузьмина Н. В. (1967) Очерки психологии труда учителя. Л.: ЛГУ- 183 с.

2. Ястребцев В. В. (1959) Н.А.Римский-Корсаков (в 2-х томах). Л: Музгиз. - 527с.

3. Цуккерман В. С. (1971) Отношение к музыке различных групп населения: Опыт социологических исследований //Художественное восприятие. Л.: Наука. Сб. 1. С. 354-366.

4. Асафьев Б. В. (1973) Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. 2-е изд. Л.: Музыка. - 144 с.

5. Каган М. С. (1982) Человеческая деятельность: опыт системного анализа. М.: Политиздат. - 319 с.

6. Краевский В. В. (1977) Проблемы научного обоснования обучения: Методологический анализ. М.: Педагогика. - 264 с.

7. Моделирование педагогических ситуаций (1981) Проблемы повышения качества и эффективности педагогической подготовки учителя /Под ред. Ю. Н.Кулюткина, Г. С. Сухобской. М.: Педагогика. - 120 с.

8. Джердималиева Р. Р. (1997) Методическая подготовка учителя музыки. Алматы: Гылым. – 250 с.

9. Балагазова С. Т., Момбек А. А. (2018) Рефлексия – ведущий механизм профессионального самосознания личностно-ориентированной позиции педагога-музыканта // Вестник КазНПУ им.Абая. Серия Педагогические науки. №3 (59).

10. Monika Valentová, Peter Brečka (2020) Ways of Critical and Creative Thinking Development in Practical Training through Video-Study //TEM Journal. Volume 9, Issue 1, Pages 327‐334. DOI: 10.18421/TEM91-45.

11. Колышева Т. А. (1997) Подготовка учителя музыки к профессионально-личностной рефлексии в системе высшего образования. М.: Наука. - 75с.

12. Гинзбург С. (1985) Объяснительные беседы на уроках слушания музыки // Методика развития музыкального восприятия. Под ред. О. А. Апраксиной. М. С. 19-25.

13. Абдуллин Э. Б. (2010) Методология педагогики музыкального образования. М. – 413 с.

14. Казанцева Г. Н., Маджуга А. Г. (2012) Формирование эмоциональной культуры студентов музыкального колледжа //Вестник РУДН. Серия Психология и педагогика. № 2. С.112-119.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Султанова М.С., Даркембаева А.Б. БОЛАШАҚ МУЗЫКА МҰҒАЛІМІНІҢ ОРЫНДАУШЫЛЫҚ-СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІНЕ РЕФЛЕКСИВТІ ҚАТЫНАСЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):216-221.

For citation:


Sultanova M.S., Darkembaeva A.B. REFLECTIVE APPROACH OF THE FUTURE MUSIC TEACHER TO EXECUTIVE SPEECH ACTIVITIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):216-221. (In Russ.)

Қараулар: 361


ISSN 2306-5079 (Print)