Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАННЫҢ ГРАФИК ЖӘНЕ МОНУМЕНТАЛДЫ МҮСІН ӨНЕРІНДЕ ТАРИХИ КЕЗЕҢДЕРДІ ТАНЫП-БІЛУ

Толық мәтін:

Аннотация

Өткенге оралу ұлттың біртұтастығын білдіреді. Бұл мәнмәтінде өткенді еске алу,өткенді тұрақты құрылым ретінде көрсетудің бейнелеу өнерін зерттеудегі болашағының жарқындығын мәлімдейді. Бұл мақалада 30- жылдардың басындағы халық басына түскен ашаршылық тарихына арналған бейнелеу өнеріндегі туындыларды танып-білуге негізделген Қазақстанның мәдени жадының мәселелері қаралған.Сонымен бірге осы тақырыптың кеңес дәуіріндегі және қазіргі замануаи өнердегі өміршеңдігінің зерттелуі де авторлар тарапынан сөз етілген. Мәдениет пішінінің жан күйзелісі мен метафорасының өзгеше сипат алуы да қаралған. Қайғы монументі бүгінгі таңда ұлттық бірегейлікті қалыптастырумен тығыз байланысты әлеуметтік-мәдени функцияларды орындайды.

Авторлар туралы

Д. С. Шарипова
М.О.Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институты
Қазақстан

Алматы



С. Ж. Кобжанова
ҚР Ә.Қастеев атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы
Қазақстан

Алматы



А. Б. Кенджакулова
М.О.Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институты; Т.Қ.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Halbwachs M. (1980) The Collective Memory. N.Y.: Harper & Row Colophon Books.

2. Рикер П. (2004) Память, история, забвение. М.: Изд-во гуманитарной литературы. – 725 с.

3. Ассман Я. (2004) Культурная память: Письмо, память о прошлом и политическая идентичность в высоких культурах древности. М.: Языки славянской культуры. – 368 с.

4. Ассман А. (2014) Длинная тень прошлого: Мемориальная культура и историческая политика. М.: Новое литературное обозрение. - 328 с.

5. Ассман А. (2016) Новое недовольство мемориальной культурой. М.: Новое литературное обозрение. – 232 с.

6. Нора П. (1999) Франция-память. СПб.: Изд-во СПбГУ. - 328 с.

7. Александер Д. (2013) Смыслы социальной жизни. Культурсоциология. М.: Праксис. – 640 с.

8. Young J.E. (1999) Memory and counter-memory. The end of the monument in German // Harvard design magazine. №9 //www.harvarddesignmagazine.org/issues/9/memory-and-counter-memory.

9. Насильственная коллективизация и голод в Казахстане в 1931-1933 гг. (1998) Сборник документов и материалов / Вступ.статья и сост. К.С. Алдажуманов, М.К. Каиргалиев, В.П. Осипов, Ю.И. Романов. Алматы. – 263 с.

10. Pianciola N. (2008) The Collectivization Famine in Kazakhstan, 1931–1933 // Harvard Ukrainian Studies. Vol. 25, 3/4, pp. 237-251//www.jstor.org/stable/41036834.pdf.

11. Киндлер Р. (2017) Сталинские кочевники: власть и голод в Казахстане. Москва: Политическая энциклопедия. – 382 c.

12. Cameron S. (2018) The Hungry Steppe: Famine, Violence, and the Making of Soviet Kazakhstan. Cornell University Press. – 294 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Шарипова Д.С., Кобжанова С.Ж., Кенджакулова А.Б. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ГРАФИК ЖӘНЕ МОНУМЕНТАЛДЫ МҮСІН ӨНЕРІНДЕ ТАРИХИ КЕЗЕҢДЕРДІ ТАНЫП-БІЛУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):285-291.

For citation:


Sharipova D.S., Kobzhanova S.Zh., Kenzhakulova A.B. TRAGIC MOMENTS OF NATIONAL HISTORY IN GRAPHICS AND MONUMENTAL SCULPTURE OF KAZAKHSTAN. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):285-291. (In Russ.)

Қараулар: 400


ISSN 2306-5079 (Print)