Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БИОЛОГИЯ ПӘНІН АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада орта мектептегі биология пәні сабақтарында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылған. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқу материалының мазмұнын меңгерудің негізгі құралы ретінде пайдалану мәселесі - кез келген пәнге тән оқытудың жалпы әдістемесінің аспектісін анықтайды. Осыған байланысты ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кәсіби қызметте де, адам мәдениетінде де, арнайы білім беру процесінде де ерекше маңызға ие. Мақалада АКТ-ны оқу процесінде қолдану тиімділігін негізге ала отырып, биология пәні бойынша осы технологияны пайдаланып жүргізген сабақ жоспарлары келтірілген.

Авторлар туралы

Ф. Е. Лаханова
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

2-курс докторанты

Алматы



К. Ш. Бакирова
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Бартенева Т.П., Ремонтов А.П. Использование информационных компьютерных технологий на уроках биологии. Международный конгресс «Информационные технологии в образовании». Москва. 2003.

2. Булычева М.Б. Использование информационных и коммуникативных технологий на уроках биологии // Биология в школе. 2008. №16.

3. Нұртазаева Н, Белгібаева Қ. Интербелсенді сабақтың ерекшелігі. «Шығын Мектеп», № 6 (120), 2013. 15-17б.

4. Мұғалімге арналған нұсқаулық. ІІІ деңгей, 3-ші басылым «Назарбаев зияткерлік мектебі», ДББҰ, 2012 ж. http://www.zkoipk.kz/ru/confnis3s/785-conf.html

5. Акашева Л.С., Айткалиева Х.К. Тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың шығарашылық қабілетін дамыту. Орал. 2015.

6. Абаева А. Жаңа ақпараттық технологияларды оқу үрдісінде қолдану. «Информатика негіздері» журналы №1. 2012. 5-6 бет.

7. Осин А. Мультимедиа в образовании: контекст информатизации //ИКТ в образовании, 2004, № 6– 25.

8. Вассерман Ф.Я. Управление качеством обучения в общеобразовательных школах на основе ИКТ и информатики. Методическое пособие для учителя. Алматы. 2008

9. «Биология анықамалығы» журнал 2012. №5; 2013. №2

10. Yong, B.C.S. (2003). Language problems in the learning of biology through the medium of English. Journal of Applied Research in Education, 7(1), pp. 97–104.

11. Miljko A. ICT literacy in the humanities and social sciences: course’s content characteristics and integration models. PhD thesis. 2017


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Лаханова Ф.Е., Бакирова К.Ш. БИОЛОГИЯ ПӘНІН АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):21-26.

For citation:


Lakhanova F.E., Bakirova K.S. PECULIARITIES OF TEACHING THE SUBJECT OF BIOLOGY USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):21-26. (In Kazakh)

Қараулар: 413


ISSN 2306-5079 (Print)