Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ТАРИХИ-МӘДЕНИЕТТІК КӨЗҚАРАС

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада математикалық білім теориясы мен практикасының әдіснамалық қағидасы ретінде мәдени көзқарас ашып көрсетіліп, математикалық білімнің тарихи даму мәселелері қарастырылған. Авторлар ежелгі Шығыстағы математикалық ойлар мен ғылымды дамытудың тарихи кезеңін адамзаттың мәдени тәжірибесін таратушы құрал, тарихи-философиялық мұраның бір мысалы ретінде ұсынады. Мақалада математика мен математикалық білімнің адам және оның айналасындағы әлемнің арасындағы қарым-қатынасты, өзара тәуелділікті орнатуға мүмкіндік беретін құрал ретінде түсіну және айналадағы шындықты өзгерту арқылы әрекет етуге мүмкіндік беретін мәні ашылады. Нәтижесінде қоршаған әлемді өзгертудің жаңа тәсілдерін, мәдени құндылықтарды және ғылыми мұраларды игеру үдерісі мен қызметін қалыптастырады. Сонымен қатар авторлар математиканы оқытуда әдіснамалық принцип ретінде мәдени тәсілді пайдалануға әрекет жасайды.

Авторлар туралы

A. С. Акрамова
Алматы университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент

Алматы қ.



Ш. Б. Бәйнеш
Алматы университеті
Қазақстан

п.ғ.д.

Алматы қ.



Н. К. Кожамкулова
Алматы университеті
Қазақстан

магистр, аға оқытушысы

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Энциклопедический словарь. - Электронный ресурс: http://allstuds.ru/enciklopedicheskiy-slovar. Дата обращения 25.05.2019

2. Арнольдова A.A. Введение в культурологию. М.: НАКиОЦ, 1993 — 349 с.

3. Библер B.C. От наукоучения к логике культуры. Два философских введения в XXI век. М., 1991.

4. Рерих Н.К. Культура и цивилизация.– Москва, Международный Центр Рерихов, 1997 – 200 с.

5. Мендыгалиева А.К. Теория и практика осуществления преемственности образования в начальной и основной школе - Оренбург: Издательский центр ОГАУ, 2015. – 202 с.

6. Шпенглер, О. Закат Европы. Очерки морфологии мировой истории. – М., 1993. – С. 85.

7. Беков И. Алгебраический трактат – с.п. Кантышево, 2015.-37 с.

8. D'Ambrosio. Ethno Mathematics. Challenging Eurocentrism, in Arthur B. Powell, Marilyn Frankenstein (eds.) Mathematics Education, State University of New York Press, Albany 1997, p. 13-24.

9. Гайсина Г.И. Культурологический подход в теории и практике педагогического образования. - Электронный ресурс: http://www.dslib.net/prof-obrazovanie/kulturologicheskij-podhod-v-teorii-i-praktike-pedagogicheskogo-obrazovanija. Дата обращения 30.05.2019


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Акрамова A.С., Бәйнеш Ш.Б., Кожамкулова Н.К. МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ТАРИХИ-МӘДЕНИЕТТІК КӨЗҚАРАС. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):99-105.

For citation:


Akramova A., Bainesh Sh., Kozhamkulova N. HISTORICAL AND CULTURAL APPROACH IN MATHEMATICS EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):99-105. (In Russ.)

Қараулар: 395


ISSN 2306-5079 (Print)