Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАЛАЛАРДЫҢ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ МОДЕЛІНІҢ ОҢ СТИГМАТИЗАЦИЯҒА ӘСЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада қосымша жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру аясында балалар дарындылығын дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдау қалай жүргізіледі. "Әлеуметтік стигматизация" және "оң стигматизация"ұғымдарының анықтамасы беріледі. Нақты мысалдарда авторлар модельді пайдалану стигматизацияны баланың өмірлік траекториясы үшін маңызды оң нысанға ауыстыруға мүмкіндік беретіндігін көрсетеді. Стигматизация процесі педагогтың жеке тұлғасына және оның кәсіби дайындығына байланысты сипатталады. "Зерттеу туризмі" қосымша жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру шеңберінде балалар дарындылығын дамытуды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі келтіріледі.

Авторлар туралы

Т. П. Липай
Минск қалалық білім беруді дамыту институты
Беларусь


социол. ғ.к., білім беруді басқару және экономика кафедрасының профессоры, доцент

Минск қ.



Е. С. Хиневич
Балалар шығармашылық үйі "Дриада"
Ресей

социол. ғ.к., қосымша білім беру педагогы

Снежногорск қ., Мурманск облысы



Әдебиет тізімі

1. Артамонова Е.Г. Одаренные дети в современном обществе: трудности становления личности / Е. Г. Артамонова // Мир психологии. – 2015. – № 1. – С. 171-176.

2. Казарина В.В. К вопросу о педагогическом сопровождении одарённых детей / В.В. Казарина // Нач. шк. плюс До и После. - 2012. - № 5. - С. 75-78.

3. Липай Т.П. О стигматизационных процессах в системе образования / Т.П. Липай // Веснік адукацыі. – 2010. – №3. – С. 59 – 62.

4. Липай Т.П. Проблемы и перспективы профилактики стигматизации в образовательном процессе / Т.П. Липай // Личность в едином образовательном пространстве: сборник научных статей I Международного образовательного форума / под. науч. ред. профессора К.Л. Крутий. – Ч. 1 «Философия образования личности» – Запорожье: ООО «ЛИПС» ЛТД, 2010. – С. 120 – 123.

5. Липай Т.П. Процесс стигматизации в условиях ситуации социальной нестабильности / Т.П. Липай // Российское общество и социальная сфера. Коллективная монография / под. общ. редакцией Е.Г. Пономаревой. – М.: Изд-во «Этносоциум», 2010. – 525 с.

6. Липай Т.П., Хиневич Е.С. Роль дополнительного образования в организации социального пространства и креативной среды социализации подростков и молодежи/ Т.П. Липай, Е.С. Хиневич // Сборник статей по итогам Международной научной конференции «Инновационные подходы к работе с подростками и молодежью: от организации социального пространства – к устойчивому развитию общества» - Минск, 2018. - С.44-45

7. Агалакова М.Ю. Особенности детской одаренности [Электронный ресурс] / М.Ю. Агалакова, А.О. Лучинина // Вестник Вятского государственного университета. – 2018. – № 1. – С. 75-80. – URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=32764922 (дата обращения: 19.11.2019)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Липай Т.П., Хиневич Е.С. ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАЛАЛАРДЫҢ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ МОДЕЛІНІҢ ОҢ СТИГМАТИЗАЦИЯҒА ӘСЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):211-217.

For citation:


Lipai T.P., Khinevich E.S. INFLUENCE OF MODEL OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT OF DEVELOPMENT OF CHILDREN'S GIFTEDNESS ON POSITIVE STIGMATIZATION IN THE CONDITIONS OF ADDITIONAL EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):211-217. (In Russ.)

Қараулар: 712


ISSN 2306-5079 (Print)