Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада білім беру үдерісінде баланың әлеуметтік дағдылар жүйесін тиімді дамытуды бастауыш сынып оқушыларының сыртқы әлеммен белсенді қарым-қатынастарының оңтайлы бастамысы ретінде қарастырады және ұрпақтың табысты әлеуметтенуіне, өзін-өзі дамытуы мен тұлға болып қалыптасуына ықпал ететіндігі айтылады. Бұл жас кезеңді әлеуметтік дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыратын әлеуметтік жүйе немесе кезең ретінде қарастырады. Себебі, дәл осы кезеңде баланың өзіндік мінез-құлық қасиеттері қалыптасып, қоршаған ортамен тиімді өзара қарым-қатынас жасауы жүзеге асады. Бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдылар жүйесін дамытуда «жаңартылған білім берудің» маңызы өте жоғары. Дұрыс ұйымдастырылған сабақ, сабақтан тыс іс-шаралар баланың әлеуметтік тәжірибесін кеңейтіп, бала дамуының қосымша мүмкіндіктерін ашады. Осы мүмкіндіктерін ескере отырып, бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдылар жүйесін дамытудың бірнеше ерекшеліктерін ұсынады.

Автор туралы

Г. И. Салгараева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

6D010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығының
2-курс PhD докторанты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері. ҚР Президентінің 2018 жылғы 10 қаңтардағы Жолдауы.

2. Бондарева И.И. Психологические условия развития системы социальных навыков и умений гражданского поведения у младших школьников:- Нижний Новгород, 2007.- 194 с/

3. A.M. O’Connor, A.D. Evans. The role of theory of mind and social skills in predicting children’s cheating. Journal of Experimental Child Psychology 179 (2019) 337–347.

4. Nicole Sparapani, Carol McDonald Connor, Leigh McLean, Taffeta Wood, Jessica Toste, Stephanie Day. Direct and reciprocal effects among social skills, vocabulary, and reading comprehension in first grade. Contemporary Educational Psychology 53 (2018) 159–167.

5. Эльконин Д.Б. Мышление младшего школьника//Очерки психологии детей. М., 1951.

6. Сыздыкбаева А.Д. Некоторые вопросы значимости воспитания и обучения детей раннего и дошкольного возраста. Вестник Казахского государственного женского педагогического университета. № 4 (76). 2018, сс. 159 -162 .

7. Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис / пер. с англ.; общ. ред. и предисл. А. В. Толстых. — М.: Прогресс, б.г. (1996).

8. Нұржанова С.А., Салгараева Г.И. Бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік дағдысын қалыптастыру мәселелері. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. №1(77), 2019. 217-223 бб.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Салгараева Г.И. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):281-286.

For citation:


Salgaraeva G.I. FEATURES OF DEVELOPMENT OF SOCIAL SKILLS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):281-286. (In Kazakh)

Қараулар: 513


ISSN 2306-5079 (Print)