Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІ ДАМЫТУ ТҰРҒЫСЫНДА ҚОЛДАНУ

Толық мәтін:

Аннотация

Ғылыми мақалада құм терапиясы және құм подносында композиция құру арқылы адам бойында жасырын жатқан қиял мен шығармашылық қабілеттерді дамытуға болатындығы жайында жазылған ғалым- зерттеушілердің тұжырымдамалары теориялық тұрғыда талданады. Құм терапиясы – бұл емдеу ғана емес, шығармашылық пен креативтіліктің, тұлғаның дамуы мен үйлесімділігін, кез келген жағдайды шешуге көмектесе алатын арттерапияның бір түрі. Клиент құм подносында қандай да бір туынды жасай отырып, өзінің ішкі нышандары мен бағдарларын сыртқа шығарып, керісінше қажет болмаған дүниені өңдеуге мүмкіндік алады. Демек, құм терапиясы клиентке өз-өзіне шығармашылықпен қарауға мүмкіндік беретін шығармашылық акт, яғни құм алаңында композиция жасай отырып, ол өзін қалыптастырады. Соның нәтижесінде клиенттің тұлғалық қасиеттері мен шығармашылық қабілеттері бірге ашылатындығы туралы жан-жақты баяндалады.

Авторлар туралы

Қ. Ж. Әбсаттар
Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

«Психология» мамандығының 2 курс магистранты

Алматы



Н. Ү. Бегалиева
Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

пс.ғ.к., аға оқытушы

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Штейнхардт Л. Юнгианская песочная психотерапия. - СПб.: Питер, 2001. – 320 с.

2. Кузуб Н.В., Осипук Э.И. В гостях у песочной феи. Организация педагогической песочницы и игр с песком для детей дошкольного возраста. Методическое пособие для воспитателей и психологов дошкольных учреждений. СПб.: Речь: М.: Сфера, 2011. - 61 с.

3. Юнг К.Г. Конфликты детской души / пер. с нем. – М.: Канон, 1994. – 215 c.

4. Зинкевич-Евстигнеева, Грабенко Т.М. Чудеса на песке. Практикум по песочной терапии. СПб.: Речь, 2010. - 340 с.

5. Юнг К.Г. Душа и миф: шесть архетипов. Пер. с англ.-К.: Государственная библиотека Украины для юношества. - Киев, 1996. - 384 с.

6. Джерри Граббс. Перечень категорий анализа в процессе песочной терапий. Перевод с англ. М.Думичев. – М.: «Издательские технологии», 2018. – 46 с.

7. Киселева М.В. Арт-терапия в работе с детьми: Руководство для детских психологов, педагогов, врачей и специалистов, работающих с детьми. – СПб.: Речь, 2006. – 160 с.

8. Тернер Барбара. Руководство сэндплей-терапий. – М.: Дипак, 2018. – 648 с.

9. Ammann, R. (1991) Healingand Transformation in Sandplay: Creative Processes become Visible. LaSalle: Open Court.

10. Шайжанова Қ.Ү. Оқушылардың шығармашылық ойлауын жазбаша тіл арқылы дамыту жолдары. Республикалық ғылыми-әдістемелік, психологиялық "Жантану мәселелері" журналы. №3, 2017. - 15-17 бб.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Әбсаттар Қ.Ж., Бегалиева Н.Ү. ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІ ДАМЫТУ ТҰРҒЫСЫНДА ҚОЛДАНУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):287-292.

For citation:


Absattar K.Zh., Begalieva N.U. SANDPLAY THERAPY AS A METHOD OF DEVELOPMENT OF CREATIVE ABILITIES OF THE PERSON. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):287-292. (In Kazakh)

Қараулар: 421


ISSN 2306-5079 (Print)