Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЙІМДЕЛУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОТБАСЫНЫҢ РӨЛІ

Толық мәтін:

Аннотация

Ғылыми мақала тақырыбының өзектілігі - біздің мемлекетіміздің басты басымдықтарының бірі, балаларды әлеуметтендіру проблемасы оның алдын алудың жүзеге асырылатын ықтимал жолдарын іздестіруді қажет ететіндігіне байланысты. Өзгерістер мен жаңа білімді меңгеруге, әлеуметтік бейімделудің табысты жүріп-тұруының негізгі және маңызды факторы отбасы болып табылады. Баланың жеке тұлғасын қалыптастыру, оның қоғамдық "рөл" туралы түсінігі отбасындағы өзара қарым-қатынас пен ата-аналардың педагогикалық мәдениеті сияқты психологиялық жайлылыққа байланысты. Баланың бейімделуінде психотравмалық жағдайда баланың қоршаған ортамен үйлесімді байланысын орнатуға кедергі келтіруі мүмкін, ата-аналардың жеке ерекшеліктері үлкен рөл атқарады. Осыған байланысты әлеуметтік- психологиялық жұмыстың көптеген тұлғааралық жанжалдар мен ата-аналардың проблемаларын еңсеруге, олардың санасында олардың балаларының проблемаларын табысты шешуге мүмкіндік беретін жаңа дүниетанымдық ұстанымдарды қалыптастыру үшін қолайлы алғышарттар жасауға болатын нысандарын әзірлеу өзекті болып отыр.

Автор туралы

М. Р. Ералы
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

«Психология» мамандығының 2- курс магистранты

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Выготский Л.С. Кризис семи лет // Собр. соч.: В 6 т. - М, 1984. - Т. I. – 400 с.

2. Практикум для детского психолога / Г.А. Широкова, Е.Г. Жадько. - Изд. 4-е. - Ростов н/Д: Феникс, 2006. — 314 с.

3. Соколова Е.Т., Николаева В.В. Особенности личности при пограничных расстройствах и соматических заболеваниях. М.: Издательство: SvR-Аргус – 1995. – 359 с.

4. Голубева Е.В., Истратова О.Н. Диагностика типов детско-родительских отношений // Российский психологический журнал. 2009. Т. 6. № 1.

5. Эльконин Д.Б. Избранные психологические труды. М., 1995.

6. Истратова О.Н. Развитие младшего школьника в условиях эмоционального отвержения его родителями // Известия ЮФУ. Технические науки. 2012. № 10 (135). – 262 с.

7. Гиппенрейтер Ю.Б. Общаться с ребенком. Как? – М: ЧеРо: Творческий центр «Сфера», 2001. – 172 с.

8. Alfred Adler. (2013) The Science of Living (Psychology Revivals). Routledge. 264 p.

9. Bowlby, J. (2008). Attachment. Basic books

10. Сухов А.Н. Социальная психология. М.: Издательский центр «Академия», 2011. – 240 с.

11. Макаренко А.С. Книга для родителей/Составитель С.С. Невская. 2014. –288 с.

12. Синягина Н.Ю. Психолого-педагогическая коррекция детско-родительских отношений». Издательство: "Владос", 2015. - 96 с.

13. Баерунас З.В. Опыт социально-педагогического исследования подростка правонарушителя. Автореф. дис…канд. пед. наук. – М., 1972.

14. Дрейкурс Р., Золц В. Манифест счастливого детства. Основные идеи разумного воспитания. - Издательство: Рама Паблишинг, 2015. – 296 с.

15. Роджерс К., Фрейберг Дж. Свобода учиться М.: Смысл, 2002. - 527с.

16. Касымова Г.М. Индивидуально-развивающая программа в коррекционной работе с проблемными детьми./ Развитие специальной (коррекционной) психологии в изменяющейся России: Материалы научно-практической конференции «Ананьевские чтения ― 2005» / Под ред. Л. А. Цветковой, Л. М. Шипицыной. ― СПб.: Изд. С.-Петербургского университета, 2005. ― С. 239-242


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ералы М.Р. КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЙІМДЕЛУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОТБАСЫНЫҢ РӨЛІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):302-306.

For citation:


Eraly M.R. THE ROLE OF THE FAMILY IN THE SOCIAL ADAPTATION OF CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL AGE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):302-306. (In Russ.)

Қараулар: 455


ISSN 2306-5079 (Print)