Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕРДІ БАҚЫЛАУ МЕН БАҒАЛАУДЫҢ ЖАҢА СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ ЖҤЙЕСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Білім күрделі жүйе ретінде құрылымдық әдістермен дискретті түрде бағалануы тиіс. Бұл кезде өлшеу шкаласы өздігінен реттелу деңгейлеріне және таным үдерісінде игерілетін информация мөлшеріне сәйкес таңдалып құрылады. Мақалада синергетикалық заңдылықтардың негізінде өзіміз жасаған оқу танымдық іс-әрекеттерді бақылау мен бағалаудың жаңа жүйесі қарастырылған.

Авторлар туралы

Н. Ильясов
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п. ғ.к., профессор м.а.

Алматы



М. И. Есенова
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., профессор м.а.

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Жаңабаев З.Ж., Ильясов Н.И., Тынтаева Ш.Б. Физиканы оқыту теориясы жҽне ҽдістемесі. Алматы: 2006.- 169 б.

2. Жаңабаев З.Ж. и др. Фракталы, информация, турбулентность. Алматы: «Қазақ университеті». 2003. - 123 б.

3. Жаңабаев З.Ж., Ильясов Н, Темірқҧлова Н.И. Бейсызық физика практикумы. Алматы: ―Қазақ университеті‖, 2003. -123 с.

4. Ильясов Н. Жалпы физика курсы /Молекулалық физика, бейсызық физика. Оқу қҧралы. ―Білім‖, Алматы: 2003. - 350 б.

5. Пригожин И., Стенгерс И. Порядок из хаоса. /Пер. с англ. М.: Прогресс, 1986. – 357 с.

6. Хакен Г. Информация и самоорганизация. М.: Мир, 1991. – 240 с.

7. Урсул А.Д. Проблема информации в современной науке. М. 1975. -287 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ильясов Н., Есенова М.И. ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕРДІ БАҚЫЛАУ МЕН БАҒАЛАУДЫҢ ЖАҢА СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ ЖҤЙЕСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(1):35-40.

For citation:


Iliasov N., Esenova M.I. A NEW SYNERGETIC SYSTEM FOR MONITORING AND EVALUATING LEARNING ACTIVITIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(1):35-40. (In Kazakh)

Қараулар: 330


ISSN 2306-5079 (Print)