Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ПӘНДІК-ТІЛДІК ОҚЫТУДА ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУДЫҢ (СКАФФОЛДИНГТІҢ) РӨЛІ: ЖҮЙЕЛІК-ФУНКЦИОНАЛДЫҚ МУЛЬТИМОДАЛЬДЫҚ ТӘСІЛ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯЛАУ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-136-145

Толық мәтін:

Аннотация

Екінші шет тілін үйрену кезінде студенттер көбінесе көптеген проблемаларға тап болады, олардың бірі зерттелетін тілдің лингвистикалық ресурстарының болмауы. Бұл мәселенің ең тиімді шешімі пәндік-тілдік оқыту (CLIL) контекстінде әдістемелік тіректерді (скаффолдинг) пайдалану болуы мүмкін. Бұл мақалада дискурс-талдау арқылы CLIL контексінде білім алушылардың ғылыми мазмұнын дамыту және түсінуі үшін әлеуетті құнды мультимодальдық құрал ретінде визуалды ойлауды пайдалану мүмкіндігі қарастырылады. Дискурстың прагматикаға, әртүрлі тілдік жағдайларға, қарым-қатынасқа және тұтастай мәтінге бағытталғандығы белгілі. Дискурс және оны талдау бір уақытта мәтін түрінде процесс және нәтиже ретінде қарастырылады деп саналады.

Авторлар туралы

М. Е. Кәкімова
"Солтүстік Қазақстан университеті" КЕАҚ Қозыбаева"
Қазақстан

Петропавл қ.



Е. В. Сабиева
"Солтүстік Қазақстан университеті" КЕАҚ Қозыбаева"
Қазақстан

Петропавл қ.



Г. Ж. Еңсегенова
"Солтүстік Қазақстан университеті" КЕАҚ Қозыбаева"
Қазақстан

Петропавл қ.



Әдебиет тізімі

1. Дорожная карта развития трехъязычного образования на 2015-2020 годы. Утверждена совместным приказом и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 5 ноября 2015 года № 622, Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 9 ноября 2015 года № 344 и Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 13 ноября 2015 года № 1066.

2. Ball, P., Clegg,, J., Kelly, K. (2015) Putting CLIL into practice Oxford University Press, Oxford. 320 pp.

3. Dale, L., van der Es, W., & Tanner, R. (2011) CLIL skills. Haarlem: European Platform. 272 pp.

4. Жетписбаева Б.А., Кубеева Е.А., Асылбек Т.Д. (2018) CLIL как инновационная технология обучения предметов на иностранном языке // Наука и жизнь Казахстана. Астана. №3-59.

5. Dalton-Puffer, C., Nikula, T., & Smit, U. (Eds.) (2010) Language use and language learning in CLIL classrooms. John Benjamins Publishing. 295 pp.

6. Forey G., Polias, J. (2017) Multi-semiotic resources providing maximal input in teaching science through English. In A. Llinares, & T. Morton (Eds.), Applied linguistics perspectives on CLIL (pp. 145–166). Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins Publishing Company. 156 pp.

7. Fortanet-Gómez, I. (2013) CLIL in higher education: Towards a multilingual language policy. Bristol, UK: Multilingual Matters. – С. 76-90

8. Gee, J. P. (2011) An introduction to discourse analysis: Theory and method. NY: Routledge. 176 pp.

9. Хурматуллин А.К. (2009) Понятие дискурса в современной лингвистике//Ученые записки Казанского Государственного Университета. Том 151, кн. 6. С. 31-37.

10. Тичер С. (2017) Методы анализа текста и дискурса / С. Тичер, М. Мейер, Р. Водак, Р. Веттер. Харьков: Гуманитарный Центр. – 356 с.

11. Кибрик А.А. (2010) Мультимодальная лингвистика / А. А. Кибрик // Когнитивные исследования – IV / под ред. Ю. И. Александрова, В. Д. Соловьёва. М.: ИП РАН. С. 134–152.

12. Halliday, M. A. K. (1993) Some grammatical problems in scientific English. In M.A. K. Halliday, & J. R. Martin (Eds.), Writing Science: Literacy and discursive power. London: Falmer. P. 69-85.

13. Zhigibay T., Sagintayev A., Karimova N., Almaganbetov Z., Zhanassova K., Sakimov I., Yerekeshov N. (2019) Biology 10 grade Textbook. Алматы: Астана-кітап. 520 pp.

14. O’Halloran, Kay L. (2008) Systemic functional-multimodal discourse analysis (SF-MDA): constructing ideational meaning using language and visual imagery. https://doi.org/10.1177%2F1470357208096210

15. Fernández-Fontecha, A., O’Halloran, Kay L., Tan, S., Wignell, P. (2018) A multimodal approach to visual thinking: the scientific sketchnote.https://doi.org/10.1177%2F1470357218759808

16. Wilson, A.A., Landon-Hays, M. (2016) A social semiotic analysis of instructional images across academic disciplines. https://doi.org/10.1177%2F1470357215609213


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кәкімова М.Е., Сабиева Е.В., Еңсегенова Г.Ж. ПӘНДІК-ТІЛДІК ОҚЫТУДА ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУДЫҢ (СКАФФОЛДИНГТІҢ) РӨЛІ: ЖҮЙЕЛІК-ФУНКЦИОНАЛДЫҚ МУЛЬТИМОДАЛЬДЫҚ ТӘСІЛ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯЛАУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):136-145. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-136-145

For citation:


Kakimova M.E., Sabieva E.V., Ensegenova G.Zh. THE ROLE OF METHODOLOGICAL SUPPORT (SCAFFOLDING) IN SUBJECT-LANGUAGE TRAINING: VISUALIZATION OF LEARNING THROUGH A SYSTEM-FUNCTIONAL MULTIMODAL APPROACH. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):136-145. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-136-145

Қараулар: 724


ISSN 2306-5079 (Print)